Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 19:46

we proberen het nog eens.
Chilli red full dressuur 2x gebruikt €45 excl (belgie)
Peesbeschermersset Full 1x gebruikt BR €15

setprijs €60 excl verzendkosten.
DPD naar belgie is €4.50 of 6.50
NL €8.50 of 11.50.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Haf_Woezel op 16-08-22 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 19:47

Ohhh de Fig is echt prachtig! Ik heb ze ook binnen. Maar ben wel een beetje teleurgesteld over Marine, hij lijkt echt precies op m'n Peacock -O- Oretha is de bovenste peacock dus de nieuwe? Ik heb de oude maar ligt op stal, dus ik kan morgen pas vergelijken.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 20:02

Lukasje schreef:
Heeft iemand toevallig een shirtje (lange of korte mouw) of een vest, baselayer, … van Kramer die bij de loire musk past ?

Moest even zoeken naar welke reactie t was, kreeg donderdag mn kramer bestelling binnen, vandaag met dit shirt gereden, https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... .L...FZ%3e , in frozen rose, wel lange mouw. Vind m eigenlijk beter matchen dan lemieux hun eigen shirts bij de musk, de loire iig :x

Afbeelding
Schaduw vertekent nog wat op foto

Afbeelding
Zon

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 20:02

MerleSimone schreef:
Ohhh de Fig is echt prachtig! Ik heb ze ook binnen. Maar ben wel een beetje teleurgesteld over Marine, hij lijkt echt precies op m'n Peacock -O- Oretha is de bovenste peacock dus de nieuwe? Ik heb de oude maar ligt op stal, dus ik kan morgen pas vergelijken.

Ik heb de nieuwe peacock op de foto :)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 20:11

Oretha schreef:
MerleSimone schreef:

Ik heb de nieuwe peacock op de foto :)

Dat biedt iets perspectief.. Ik heb echt het vermoeden dat ik een Peacock heb gekregen met een Marine kaartje eraan. Vind hem echt meer groen aandoen dan blauw. Ik heb per ongeluk dubbel besteld dus krijg ergens deze week nog een pakketje, ben heel benieuwd of daar een ander dekje in zit!

Afbeelding

En hier de oude Peacock set die ik al heb:
Afbeelding

beegee

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 20:17

Op alle foto’s die ik heb gezien vind ik de marine sowieso enorm op de peacock lijken! Iig niet verschillend genoeg om aan te schaffen naast mijn peacock die ik al heb

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 20:23

Ik heb nog geen verzendbevestiging van Horze... -O-
Ik ben wel heel benieuwd naar de Fig, mijn Plum heb ik verkocht omdat ik die niet mooi vond staan :+
En ik heb al de Peacock en paprika, dus vind de andere kleuren niet echt iets toevoegen aan de collectie

Plum: die vond ik te fel
Afbeelding

Paprika, voor wie benieuwd was hoe die staat op vos:
Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 20:27

MerleSimone zo op je foto vind ik het wel duidelijk de Marine, maar vind het zelf absoluut niet groenig. De nieuwe peacock is ook een stuk groener dan de oude, dus dat hij meer op de oude lijkt kan ik me goed voorstellen. Vergeleken met de nieuwe peacock vind ik hem duidelijk anders.

Dat ze een beetje op elkaar lijken vind ik niet erg, ik hou van zulke tintjes dus hoe meer variaties hoe beter haha. Maar ik vind het verschil in ondertoon echt wel duidelijk, deze foto's zijn niet helemaal eerlijk qua vergelijking (marine in de zon en peacock in de schaduw waardoor het meer op elkaar lijkt) maar zelfs dan vind ik de marine echt blauw waar de peacock een groene ondertoon heeft.
Afbeelding
Afbeelding

Maar ik snap ook dat je het bij 1 van de twee houdt als je niet zo van deze tintjes bent.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 20:56

Celebi schreef:
Ik vind het jammer dat er nog steeds geen baselayer in fig bij horze te koop is. Kom niet aan het bestelbedrag voor de kortingscode nu :+

Hier hetzelfde := sowieso heeft horze de baselayers pas vanaf maat 36 dus dat helpt me ook niet :+

Ik ben echt verliefd op de Sienna, zo blij dat ik die heb gekocht <3
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:24

Hier een vergelijking met de plum

Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:41

candalisa schreef:

[ [url=m/jV5RPV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel! Duidelijk verschil tussen de twee, maar ik vind het beiden echt super mooie kleurtjes <3

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:41

Goldie schreef:
Celebi schreef:
Ik vind het jammer dat er nog steeds geen baselayer in fig bij horze te koop is. Kom niet aan het bestelbedrag voor de kortingscode nu :+

Hier hetzelfde := sowieso heeft horze de baselayers pas vanaf maat 36 dus dat helpt me ook niet :+

Ik ben echt verliefd op de Sienna, zo blij dat ik die heb gekocht <3
[ [url=m/i1B9jG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat heel mooi! <3

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:42

mooney schreef:
MerleSimone zo op je foto vind ik het wel duidelijk de Marine, maar vind het zelf absoluut niet groenig. De nieuwe peacock is ook een stuk groener dan de oude, dus dat hij meer op de oude lijkt kan ik me goed voorstellen. Vergeleken met de nieuwe peacock vind ik hem duidelijk anders.

Dat ze een beetje op elkaar lijken vind ik niet erg, ik hou van zulke tintjes dus hoe meer variaties hoe beter haha. Maar ik vind het verschil in ondertoon echt wel duidelijk, deze foto's zijn niet helemaal eerlijk qua vergelijking (marine in de zon en peacock in de schaduw waardoor het meer op elkaar lijkt) maar zelfs dan vind ik de marine echt blauw waar de peacock een groene ondertoon heeft.
[ [url=m/aWqjJs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TYISuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar ik snap ook dat je het bij 1 van de twee houdt als je niet zo van deze tintjes bent.

Wat een cutie <3 Zadel erop en niks meer aan doen toch? _O-

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 22:00

Figo88 schreef:
mooney schreef:

[ [url=m/aWqjJs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TYISuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een cutie <3 Zadel erop en niks meer aan doen toch? _O-

:') precies, kan makkelijk haha. Ze is toch al ouder dan 3 maanden :Y)

xMarizka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 22:25

FleurSandro schreef:
Ik ben echt mega benieuwd hoe de Sienna staat op een haflinger, ik twijfel heel erg tussen fig en sienna. En dan het volgende dilemma is dan weer: dressuur of voor springen/cross

Morgen komt denk ik onze Sienna van Horze binnen, ik heb een haflinger dus als het dekje er is gaat hij morgenavond mee naar stal *\o/*

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 22:26

Ik vind de peacock en marine ook wat van elkaar weg hebben hoor. Marine is idd meer blauwe ondertoon en peacock groene ondertoon.
Ik stuur m'n marine ook retour, omdat ik hem toch teveel op peacock vind lijken.
Dus houd alleen de fig.

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 23:18

Ik wil nog een shirt bij mn midnight, zou de marine daarbij passen? Heeft iemand ze beide?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-22 23:48

Ik heb net de 3 nieuwe bij horze besteld met nog eens 13% extra korting over die 45 per dekje :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 07:26

candalisa schreef:

[ [url=m/jV5RPV.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* bedankt!
Dat gaat veel mooier staan op mijn vossekind

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:06

Bij maddelin is er 50% korting, ook op wat oudere lemieux dingen (dijon/rioja/papaya, die collecties zegmaar), moet wel je maat er nog zijn, voor wie daar nog bijpassende kleding bij zocht

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 12:35

ZoeyDercks schreef:
Ik heb net de 3 nieuwe bij horze besteld met nog eens 13% extra korting over die 45 per dekje :+

Kijk ik verkeerd of zijn de dekjes nu geen 45 meer?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:06

maartje_h schreef:
ZoeyDercks schreef:

Kijk ik verkeerd of zijn de dekjes nu geen 45 meer?

Nee ze zijn nu inderdaad weer duurder. Hoef ik ook niet meer te twijfelen, opgelost zo :+

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:23

Afbeelding

Mijn twijfels zijn helemaal weg <3

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:31

Ik lees hier dat meerdere mensen problemen hadden met het vastlopen van de bestelling op de website van Horze.

Is er ook iemand bij wie het scherm vastliep, het geld afgeschreven is maar er geen bestelbevestiging ontvangen is, bij wie de bestelling wel goed gegaan is? :+

Nu de prijzen omhoog zijn gegaan zou ik balen als de bestelling niet gelukt is :+

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 15:24

MariekeS_ schreef:
Ik lees hier dat meerdere mensen problemen hadden met het vastlopen van de bestelling op de website van Horze.

Is er ook iemand bij wie het scherm vastliep, het geld afgeschreven is maar er geen bestelbevestiging ontvangen is, bij wie de bestelling wel goed gegaan is? :+

Nu de prijzen omhoog zijn gegaan zou ik balen als de bestelling niet gelukt is :+

Ik heb precies hetzelfde gehad, en heb net een bericht gestuurd aan de klantenservice, ik wacht nog.