Chilli red full dressuur 2x gebruikt €45 excl (belgie)
Peesbeschermersset Full 1x gebruikt BR €15
setprijs €60 excl verzendkosten.
DPD naar belgie is €4.50 of 6.50
NL €8.50 of 11.50.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:Heeft iemand toevallig een shirtje (lange of korte mouw) of een vest, baselayer, … van Kramer die bij de loire musk past ?
MerleSimone schreef:Ohhh de Fig is echt prachtig! Ik heb ze ook binnen. Maar ben wel een beetje teleurgesteld over Marine, hij lijkt echt precies op m'n PeacockOretha is de bovenste peacock dus de nieuwe? Ik heb de oude maar ligt op stal, dus ik kan morgen pas vergelijken.
Oretha schreef:MerleSimone schreef:Ohhh de Fig is echt prachtig! Ik heb ze ook binnen. Maar ben wel een beetje teleurgesteld over Marine, hij lijkt echt precies op m'n PeacockOretha is de bovenste peacock dus de nieuwe? Ik heb de oude maar ligt op stal, dus ik kan morgen pas vergelijken.
Ik heb de nieuwe peacock op de foto
Celebi schreef:Ik vind het jammer dat er nog steeds geen baselayer in fig bij horze te koop is. Kom niet aan het bestelbedrag voor de kortingscode nu
Goldie schreef:Celebi schreef:Ik vind het jammer dat er nog steeds geen baselayer in fig bij horze te koop is. Kom niet aan het bestelbedrag voor de kortingscode nu
Hier hetzelfdesowieso heeft horze de baselayers pas vanaf maat 36 dus dat helpt me ook niet
Ik ben echt verliefd op de Sienna, zo blij dat ik die heb gekocht![]()
[ [url=m/i1B9jG.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:MerleSimone zo op je foto vind ik het wel duidelijk de Marine, maar vind het zelf absoluut niet groenig. De nieuwe peacock is ook een stuk groener dan de oude, dus dat hij meer op de oude lijkt kan ik me goed voorstellen. Vergeleken met de nieuwe peacock vind ik hem duidelijk anders.
Dat ze een beetje op elkaar lijken vind ik niet erg, ik hou van zulke tintjes dus hoe meer variaties hoe beter haha. Maar ik vind het verschil in ondertoon echt wel duidelijk, deze foto's zijn niet helemaal eerlijk qua vergelijking (marine in de zon en peacock in de schaduw waardoor het meer op elkaar lijkt) maar zelfs dan vind ik de marine echt blauw waar de peacock een groene ondertoon heeft.
[ [url=m/aWqjJs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TYISuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik snap ook dat je het bij 1 van de twee houdt als je niet zo van deze tintjes bent.
Figo88 schreef:mooney schreef:MerleSimone zo op je foto vind ik het wel duidelijk de Marine, maar vind het zelf absoluut niet groenig. De nieuwe peacock is ook een stuk groener dan de oude, dus dat hij meer op de oude lijkt kan ik me goed voorstellen. Vergeleken met de nieuwe peacock vind ik hem duidelijk anders.
Dat ze een beetje op elkaar lijken vind ik niet erg, ik hou van zulke tintjes dus hoe meer variaties hoe beter haha. Maar ik vind het verschil in ondertoon echt wel duidelijk, deze foto's zijn niet helemaal eerlijk qua vergelijking (marine in de zon en peacock in de schaduw waardoor het meer op elkaar lijkt) maar zelfs dan vind ik de marine echt blauw waar de peacock een groene ondertoon heeft.
[ [url=m/aWqjJs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TYISuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik snap ook dat je het bij 1 van de twee houdt als je niet zo van deze tintjes bent.
Wat een cutieZadel erop en niks meer aan doen toch?
FleurSandro schreef:Ik ben echt mega benieuwd hoe de Sienna staat op een haflinger, ik twijfel heel erg tussen fig en sienna. En dan het volgende dilemma is dan weer: dressuur of voor springen/cross
MariekeS_ schreef:Ik lees hier dat meerdere mensen problemen hadden met het vastlopen van de bestelling op de website van Horze.
Is er ook iemand bij wie het scherm vastliep, het geld afgeschreven is maar er geen bestelbevestiging ontvangen is, bij wie de bestelling wel goed gegaan is?![]()
Nu de prijzen omhoog zijn gegaan zou ik balen als de bestelling niet gelukt is