Als je op de productpagina kijkt, staat erbij wanneer het verzonden wordt. Ik heb de 28e besteld, volgens de site met bestellen zou het de 30e verzonden worden. Dus als het goed is krijg ik vandaag een verzendbevestiging.
Daar zie ik geen datum staan? Ik zal wel blind zijn haha! Gaat om het scarlett shirtje. Jammer had gehoopt hem voor dit weekend te hebben
Iriscope
Geplaatst: 30-10-20 14:29
Misschien wordt jullie leed ietwat verzacht als ik zeg dat mijn pakket al op 18 september verzonden is en volgens mn track and trace nog steeds " verzonden vanuit Frankfurt naar land van bestemming" is?
Gaat om 3 PS rijbroeken, 4 shirtjes, 4 dekjes, 2 hoofdstellen, 1 bit, 1 cap en peesbeschermers
ZoeyDercks
Geplaatst: 30-10-20 14:30
Kimley schreef:
Daar zie ik geen datum staan? Ik zal wel blind zijn haha! Gaat om het scarlett shirtje. Jammer had gehoopt hem voor dit weekend te hebben
Vreemd.... Ik zie het op mijn laptop ook niet, maar eergisteren op m'n telefoon wel.
Zoey, ik heb ook geen haast maar geen ervaring met deze shop dus vandaar mijn vraag Ik kijk op telefoon maar zie dus niks
ricojoreen
Geplaatst: 30-10-20 15:49
Ze zullen het wel druk hebben gehad ivm de kortingsactie, de 28e na 8 uur 's avonds wat besteld, maar inderdaad nog wel een bestelbevestiging en geen verzendmailtje... Heeft geen haast, we wachten rustig af En anders zitten ze redelijk in de buurt, kan er altijd nog langs rijden als ik over een week nog niks heb gehoord
kimwilliam
Geplaatst: 30-10-20 15:50
met de outlet de pink pearl gekocht en een lemieux dekje zondag heb ik een buitenrit maar twijfel erg om misschien de pink pearl op te leggen.... bijpassend shirt is nog onderweg en niet op tijd binnen... zal ik hem voor de set nieuw houden of al mee gaan rijden?
Tenno7
Geplaatst: 30-10-20 15:51
Ik hoop zo dat mn PS oornetje vandaag binnenkomt. Maandag middag bestelt.
Majabeestje
Geplaatst: 30-10-20 17:23
Ik kan niet kiezen! Welk dekje past bij mijn pony? Moet bij cognac passen (nieuwe zadel krijgt ook cognac). Ik heb een paar dekjes van Le mieux. Hunter green, burgundy en navy.
Ik kan die verwachte verzenddatum ook helemaal nergens meer vinden overigens. Maar de website van HorseBoutique ligt er bij mij ook uit?? Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de bestelde dekjes ONGEDULDIG!
lideli
Geplaatst: 31-10-20 08:39
Ik zag net deze set op Instagram voorbij komen. Lijkt wel een beetje op PS, vind het echt heel mooi Het merk heet Lara Tweedie, weet iemand of er een Europese dealer van dit merk is?
Wow wat een gaaf merk. Er staat op de site dat ze wereldwijd verzenden!
Samantha_
Geplaatst: 31-10-20 13:06
Zit ik al de hele week met die zwarte PS in m’n hoofd. Denk ik gisteren, ik doe het niet heb al een zwart dekje. Zie ik vanochtend dat die naden los komen bij de singel. (Is een ouder HV polo dekje). Nu moet ik natuurlijk wel toch .
JameyDL
Geplaatst: 31-10-20 13:56
Mijn setje is compleet! dekje en bandages had horsebotiqeu gelijk de volgende dag voor me opgestuurd. Ik kreeg via de mail een track code dus die zullen ook nog wel krijgen. Mijn dekje en bandages waren gister binnen Shirtje is van eqeustrian stockholm past echt precies bij de blush van ps of sweden ben wel echt verliefd dus denk dat het even slikken word voor wanneer ik hem een keer ga gebruiken.
Mijn Wine set is binnen (besteld bij HorseBoutique) heel blij mee! Ik heb de bodywarmer bij Kramer besteld, iets afwijkende kleur maar de PS Baseayer Bianca is ook iets donkerder dan het dekje. Met een (zwart) paard ertussen kan het denk ik wel
Laatst bijgewerkt door Wen1986 op 31-10-20 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt
ZoeyDercks
Geplaatst: 31-10-20 16:47
Mijn bestelling van HorseBoutique is vandaag verstuurd, dus die komt maandag!