Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lideli schreef:Bij maddelin hebben ze een PS Paris hoofdstel met 50% korting. Is een maat Cob in het zwart:
https://www.maddelin.be/nl/bridle-paris ... ition.html
Als het een bruine was geweest had ik hem gekocht
Maanlicht schreef:Fijne beelden weer van ES.. Ik snap echt niet dat je zo je producten promoot. Ook giga sporen.. [ [url=m/DgmhWb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wromg5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oretha schreef:Ik ben ook gezwicht voor ES. De Aurora en purple gold is onderweg
Normaal heb ik alleen Lemieux, maar nu met deze kortingen leuk om ES eens te proberen.
Wat doen jullie met die lussen aan je zadeldek? Ik heb een monozadel, dus ze zijn eigenlijk heel onhandig die lussen.
Zamba schreef:Maanlicht schreef:Fijne beelden weer van ES.. Ik snap echt niet dat je zo je producten promoot. Ook giga sporen.. [ [url=m/DgmhWb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wromg5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaan we deze eeuwige discussie hier starten?... ze rijd met stang en trens, ze rijd met een zadel ipv boomloos, ze rijd met sporen, bandages, binnenbak, dressuur, omg ze zit op een paard....
Flubberboot schreef:Maar dan moeten we de merken toch ook afzeiken omdat ze bandages maken? Ik ben het ermee eens dat het beeld niet fijn is hoor! Maar bandages zijn nou ook niet bepaald goed voor de paardenbenen en daar wordt niks over gezegd hier.
Farjen schreef:Gianti schreef:Ik twijfel zo erg.. evening haze of forest green…
Op welke kleur paard?![]()
De forest vind ik meer iets voor de winter en de evening haze meer een zomerkleurtje
[ [url=m/rm9NzV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LVJUCi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gianti schreef:Farjen schreef:
Op welke kleur paard?![]()
De forest vind ik meer iets voor de winter en de evening haze meer een zomerkleurtje
Zwart :’) dus beide zullen staan.
Onze favo nu is de latte
[ [url=m/BRBwVB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aaah twijfel twijfel
Gianti schreef:Farjen schreef:Op welke kleur paard?![]()
Zwart :’) dus beide zullen staan.
Onze favo nu is de latte
[ [url=m/BRBwVB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aaah twijfel twijfel