Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperSmurf schreef:@ Maanling; dat zijn inderdaad ook de twee dingen die ik ken. En ook wat lusitana met het onderzoek dat ze aanhaalde ondersteunt. Maar ik vraagme dus af hoe het dan kan dat sommige paarden op een bit dus wel stoppen en bitloos niet.
Waratje schreef:SuperSmurf schreef:maar ik heb trouwens ook wel eens gehad dat ik een paard ook niet om kreeg. Dat was mét bit. Hij was simpelweg sterker dan ik ( welk paard niet) en ik kreeg hem gewoon écht niet om
Ook niet als je het bakstuk zou pakken? Lijkt me een erg eng paard om op te rijden, eerlijk gezegd.
SuperSmurf schreef:Nou ik kan daar dan niet bij hoor! En als een paard echt aan de kletter gaat, ga ik geen halsbrekende toeren uithalen om bij de bakstukken te komen.En nee hoor, helemaal geen eng paard. Normaliter enorm braaf, maar ja.. een volbloed he. En een ex renner. En als die gaat, dan gaat ie dus ook echt. Dan kan ik alleen maar zitten en wachten tot het over is en in de tussentijd schietgebedjes doen dat er niks gebeurt
Maanling schreef:@Lusitana: gave foto's!
poekel schreef:vind het een beetje overdreven hoor.
als je normaal en fatsoenlijk rijdt zal het echt niet zo erg worden als die foto's. kan me niet echt voorstellen....
anders was het toch allang verboden lijkt me....