5/01 in de decathlon: uitrijdeken, bal en bitje (bit voor flint en uitrijdeken vor rahere)
13/01 bij een webshop, eigenlijk gewon bij de mevrouw van de webshop gaan halen: dekje van qhp met bijhorend halster, een trekhalster, een longe van hh, 4000 elastiekjes van pfiff, heb ook nog een magenta oornetje gekocht, maar die vond ik even niet, ook nog 2 rijbroeken en thermolaarzen gekocht
Nieuw hoofdstel rossner met paarse lakneusriem en wave frontriem met paarse steentjes, dekje equitheme paars en paars springzweepje, voor mn nieuwe welshjes, kan er niet zelf op rijde uiteraard, maar dat maakt het niet minder leuk om voor ze te shoppen voor een leuk ruitertje haha.
me 2de schumacher lak wave frontriem zwarte stenen( me schumacher wedstrijdfrontriem in het goud had ik al) in gouden zettings en logo embleem op de frontriem en me zwarte ES max pad met me bedrijfsnaam erop in het goud
_XrebekahX_
Geplaatst: 30-01-12 22:54
Ik heb ook weer inkopen gedaan bij de ej, en heb nu bijna mijn antraciet-roze-wit setje klaar -Nieuwe roze epplejeck springschoenen -Roze zadelbontje pagony -Antraciet/wit/roze global dekje -Norton peesbeschermers antraciet, roze geruit
En ik heb er nog bij, -Witte bandages
Nu nog, -Strijklappen norten antraciet, roze geruit achter -BR set beenbescherming wit -Roze en antraciet bandages -Antraciet epplejeck springschoenen
Ik heb een post verwijderd. Het is toegestaan maar 1 post per maand te plaatsen.
nathalieD100
Geplaatst: 31-01-12 23:41
mijn mooie cognac springset
Nies_
Geplaatst: 07-02-12 16:56
Eskadron Dralon Royal. Bicolor, bandages, hoofdstel en laklaarzen heb ik alweer een tijdje
Fleurrr_
Geplaatst: 20-02-12 21:55
rechts:
Charles owen Hampton cap navy Br lakhoofdstel (wil er alleen nog een andere frontriem op) Ariat jodhpurs en chaps in het bruin MH rijbroek jeans Roeckl handschoenen
dan zal ik ook mijne maar showen ik heb een 4 jarige pony en heb voor de winter een bruine met wit randje en voor de zomer net een nieuwe grijs met roze randje mijn kat is gek op mijn sjabrakjes en ik kan dan dus ook geen foto maken of hij zit er weer op.