Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:57

SandraS73 schreef:
Wat een prachtige collecties komen er voorbij.

Franchise Rosé staat prachtig op een Haflinger. Ik heb een donkerbruine merrie, waar ook alles op staat. Gelukkig voor mijn portemonnee vind ik vooral de sprekende/heldere/lichte kleuren mooi en ben ik niet zo van de donkere tinten. Ondanks dat heb ik wel 2 zwarte en donkerblauwe doekjes.

Ik vind bijvoorbeeld de Ink Blue prachtig, maar te donker naar mijn smaak op mijn paard.

Ik heb een lichter paard, maar hou ook meer van felle lichte kleuren :))

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:52

Citaat:
Misschien een gekke vraag hoor maar zat/zit jij in een Z haflinger viertal? :j

Nee haha hoezo?

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 08:25

xxxmh schreef:
Citaat:
Misschien een gekke vraag hoor maar zat/zit jij in een Z haflinger viertal? :j

Nee haha hoezo?

Hahah oke foutje. Op de foto leek de buitenbak precies op een buitenbak waar ik een kür op muziek moest maken voor een haffie 4 tal :D Maar oops foutje haha

Goldie

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:05

Een stalgenootje van mij wel :))

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:45

*\o/* mijn EJ pakketje wordt vanmiddag bezorgd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:08

Hmpf, mijn beide pakketjes zitten volgens GLS nog altijd in de UK. Straks HH toch maar eens mailen, want ook de verwachte datum is allang gepasseerd. Zou het doodzonde vinden als het wel al afgeleverd is maar gewoon niet geregistreerd bijvoorbeeld, want dan kan ik er niet bij. Heb het namelijk laten verzenden naar een Pakketpunt waar alleen postboxen staan en zonder code kan je die niet openen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:33

Ik denk dat HH er weinig aan kan doen en dat het vast ligt bij de douane.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:44

Dan weet ik iig dat het bij de douane ligt :D
Ik heb al gehad dat pakjes afgeleverd worden, thuis of op afhaalpunt, zonder dat de status wordt aangepast. Alleen is het nu naar een postbox verzonden en daar kan je niet even gaan informeren.

Bij pakje 1 kon ik ook heel snel het afleveradres aanpassen naar die postbox, bij het 2e kan dat niet. Het is ook met een GLS-code, maar via parcel worldwide.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:46

Ik las net in het kent en masters topic iemand die een dressuurzadel wilde en nu een veelzijdigheid heeft. Nu ben ik bang. Ik had een afspraak staan met de zadelmaker voordat ze kreupel werd, dus die staat op het lijstje als we weer wat kunnen. Zou wat zijn als ik ok met een vz thuis kom ipv dressuurzadel. Daar is mn LM collectie niet op afgestemd haha.

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:11

Laura_ schreef:
Ik las net in het kent en masters topic iemand die een dressuurzadel wilde en nu een veelzijdigheid heeft. Nu ben ik bang. Ik had een afspraak staan met de zadelmaker voordat ze kreupel werd, dus die staat op het lijstje als we weer wat kunnen. Zou wat zijn als ik ok met een vz thuis kom ipv dressuurzadel. Daar is mn LM collectie niet op afgestemd haha.

Ik vind onder mijn jc veelzijdigheidszadel de dressuur dekjes mooier liggen dan de veelzijdigheids dekjes. Dus misschien is er hoop

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:11

Als het goed is moet mijn bestelling morgen verzonden gaan worden....ben heel benieuwd :):)

Ik word wel heel hebberig van dit topic :o :+

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:15

Varekaj schreef:
Hmpf, mijn beide pakketjes zitten volgens GLS nog altijd in de UK. Straks HH toch maar eens mailen, want ook de verwachte datum is allang gepasseerd. Zou het doodzonde vinden als het wel al afgeleverd is maar gewoon niet geregistreerd bijvoorbeeld, want dan kan ik er niet bij. Heb het namelijk laten verzenden naar een Pakketpunt waar alleen postboxen staan en zonder code kan je die niet openen.

Op dit soort momenten ben ik blij buitenaf te wonen en dat onze carport prima als pakket afleverpunt dienst doet.
Mijn dekje uit de uk was er ook ineens en volgens de gls ligt hij nog steeds bij de douane.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:27

Afbeelding

Volgens mij hebben we hier allemaal last van :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:29

Kimmi1, jup schuldig _O-

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:37

Hier ook een schuldige :+

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:17

_Jody_ schreef:
ava_krause schreef:
Ook mooi!! Vandaag op mijn nieuwe troef de plum gebruikt. Staat zo gaaf *\o/* En ik ben blij want de suedes blijven perfect liggen!!

[ [url=m/FdoOQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ook een plum dekje, maar helaas nog geen bijpassende beschermers erbij gevonden.
Hoe bevalt die van jou en passen de kleuren in het echt ook zo mooi bij elkaar en de belangrijkste vraag, welk merk zijn ze en waar heb je vandaan? :D

Ik quote mijzelf even want denk dat er overheen is gelezen?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:20

Moossie90 schreef:
Laura_ schreef:

Ik vind onder mijn jc veelzijdigheidszadel de dressuur dekjes mooier liggen dan de veelzijdigheids dekjes. Dus misschien is er hoop

Dat zou fijn zijn haha. Nouja eerst maar eens zien wanneer we überhaupt een nieuw zadel kunnen aanmeten.

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:35

_Jody_ schreef:
ava_krause schreef:
Ook mooi!! Vandaag op mijn nieuwe troef de plum gebruikt. Staat zo gaaf *\o/* En ik ben blij want de suedes blijven perfect liggen!!

[ [url=m/FdoOQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ook een plum dekje, maar helaas nog geen bijpassende beschermers erbij gevonden.
Hoe bevalt die van jou en passen de kleuren in het echt ook zo mooi bij elkaar en de belangrijkste vraag, welk merk zijn ze en waar heb je vandaan? :D

Jody: Ik quote mijzelf even want denk dat er overheen is gelezen?

——

@Jody, als ik het goed zie zijn dit de support boots van LeMieux zelf. Zal dan verwacht ik in de kleur Plum zijn ook.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:59

Straww_ schreef:
JenteC schreef:
Ik heb zojuist de champagne binnen gekregen *\o/*
Prachtige kleur, deed alleen wel “pijn” dat ik hem 2 x dubbelgevouwen in een doos bezorgd kreeg _-:(
Maar goed, fijn dat hij zo snel binnen is!

Ik ook, inderdaad een beetje jammer dat ie zo opgepropt erin zat :')

Maar wat een mooie warme kleur zeg, vond dat op de foto's helemaal niet zo goed overkomen! Morgen maar even passen.

Ik bewaar ze vaak opgevouwen. Al meerdere jaren. En dat gaat prima.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:10

Jody: Ik quote mijzelf even want denk dat er overheen is gelezen?

——

@Jody, als ik het goed zie zijn dit de support boots van LeMieux zelf. Zal dan verwacht ik in de kleur Plum zijn ook.[/quote]

Oh sorry! Inderdaad overheen gelezen. Het zijn inderdaad de support boots in plum :9

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:20

Mijn Mesh dekje <3
Afbeelding
Eergisteren voor het eerst gebruikt. Zo blij mee. Moet echt meer kleuren hebben van deze :')

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:26

Ik weet niet meer wie het vroeg en kan het zo 1, 2, 3 niet terugvinden, maar zijn zijn de Anky Sand bandages bij de Champagne Suède :)
Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:29

Daphne__ schreef:
Mijn Mesh dekje <3
[ [url=m/7QEUQG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eergisteren voor het eerst gebruikt. Zo blij mee. Moet echt meer kleuren hebben van deze :')

Mooi! En ja, die mesh dekjes zijn echt fijn hè <3

Offtopic: Wat is die "vouw" van jouw K&M S-line zadel goed zichtbaar zeg. Bij die van mij moet je echt goed kijken. Heeft misschien met het oude(re) en nieuwe model te maken? Die van jou ziet er iig echt nieuw uit :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:41

@ Moosie: exact, daar vrees ik dus ook voor dat dat een mogelijkheid is. Pakje wel afgeleverd maar niet bijgewerkt in de app. Zou het aardig zonde vinden als het daardoor weer retour gaat :')

Ik kan momenteel niet aan huis laten leveren ivm partner die ontzettend veel meetings heeft via teams vanaf 13u30, en alle pakketdiensten bij ons steeds in de namiddag langskomen.
Daarnaast bellen ze vaak aan, zetten "bezorgd" en gooien het over het toegangspoortje recht in de doorgangstunnel naar de voordeuren, maar die voordeuren zitten om de hoek. Jammer genoeg ligt het pakket dan:
1) VOL in het zicht vanaf straat en volledig uit het zicht van onze eigen voordeur/woning
2) achter een toegangspoortje wat vaak door bepaalde buren niet afgesloten wordt
3) bijgevolg dus vrij voor het oprapen van derden
4) is er de laatste maanden een gigantische plaag aan diefstallen en inbraken, ook overdag, aan de gang

Het afhaalpunt van de post zit bij ons in de lokale supermarkt en die mensen verzuipen al maandenlang tussen de dozen. Bij mijn moeder laten afleveren kan ook niet, die straat ligt helemaal open door wegenwerken en die kerels gaan geen 500m te voet door modder ploeteren voor zoiets :')
Die postboxen zitten niet zo ver van huis, aan een vlot bereikbare plek en daar kan je 24/7 je pakket ophalen als het is aangekomen. In principe een ideale oplossing, maar dan moeten ze dus wel de status aanpassen want anders krijg je de code tot openmaken niet :Y)

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 17:10

Haha, dat was ik bliksemflits, bedankt! Matcht goed! Heb inmiddels de champagne binnen en net voor het eerst gebruikt, ik ben blij dat ik hem heb besteld <3

Afbeelding

Pol013, kan idd prima ws, maar ik vind het zonde haha.