PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 16:16

maessie schreef:
Die paarse is voor mij ook niet zo, idd leuk voor de ponies!

Hmm ik startte altijd in crème, zou de prosecco broek dan een goeie zijn denken jullie? Mijn oude broek is echt af.. Ik heb dekjes met goud er in.. (deze variant ook nog in het zwart/goud)
[ [url=m/z6HxSZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dat een Anky dekje? Ik heb een Anky goudkleurig oornetje, dat is vrijwel dezelfde kleur als het Prosecco dekje. Alleen wordt de PS prosecco broek niet meer verkocht volgens mij.

Edit:
Afbeelding
Hierbij het grootste deel van mijn wedstrijdset. Dekje, rijbroek en frontriem PS Prosecco, oornetje Anky in goudkleur en een shirtje van de epplejeck. Foto vertekend iets in de kleur van de broek en het shirtje, al vind het shirtje sowieso geen perfecte match. Ben nog op zoek naar een beter shirtje (zonder wit) en een creme plastron mocht iemand tips hebben. Niet op de foto zijn mijn Uvex perfexxion cap (de goud/zand kleur) en donkerblauwe jasje.
Laatst bijgewerkt door Roulette_ op 06-01-21 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 16:31

Oh jeej.. ik denk dat de paarse wel heel knap is op mijn fjordje :$

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 16:33

Die paarse is bewerkt met Photoshop omdat de echte kleuren nog niet bekend gemaakt mogen worden, geen idee hoe dichtbij het bij de echte kleur ligt verder

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-21 16:47

Lottekuhh_x schreef:
Ik kwam net deze foto tegen op instagram. Ik denk dat dit een van de nieuwe kleuren is die deze maand uitkomen.

[ [url=m/bIZHV9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem gaaf!
Maar zal idd bewerkt zijn?

Die prosecco set is gaaf! <3

Risico_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 16:56

Ik kwam een foto tegen op insta met 2 kleuren van ES een grijze met wit randje, en een licht blauwe/ knallender blauw kleur met witte rand ( parisian blue en iets van cloud?) zijn dat ook oude kleuren? Heeft Es ook zo overzicht met kleuren die die gehad heeft?

maessie

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:00

Ooh mooi Roulette!! Die van mij is inderdaad het anky dekje. Had even niet meegekregen dat de proseccobroek ook al uit de omloop was, weer een kansloze missie dus :+

Risico waar is je screenshot -O- :Y) :D ben wel benieuwd, wel jammer van die witte randen telkens..

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:02

Afbeelding
Afbeelding

Ballard_L schreef:
Daphara schreef:
Ik zou het niet doen, de stof is anders en zweet droogt er in op als witte vlekken.

Dat had ik hier inderdaad ook al gelezen...hmm toch maar niet doen en hopen dat ze hem ooit weer met de glimmende stof uit gaan brengen

Ik ben heeeeel blij met mijn Saphire, hij is echt prachtig en ik heb totaal geen last van zweetafdrukken en ik rij er echt wel 10/20x mee voordat ik hem was. Heb de witte randen ook weer perfect schoon gekregen.

BabbieB schreef:
Heeft iemand van jullie ervaring met ES dekjes die gaan pillen? Ik heb pas twee keer met mijn Blush pink dekje gereden (kort, mijn paard is nog jong) en het begin nu al te pillen. Vind ik toch wel jammer voor zo’n duur dekje eigenlijk. En dubbel balen, want het staat hem fantastisch.

Bedoel je de ps blush of de es pink pearl? Mijn es dekjes blijven echt top, ps pilt wel enorm, zo erg dat mn paard er lichte schuurplekken van kreeg -O- Was volgens ps zelf normaal |o
Laatst bijgewerkt door minetje op 06-01-21 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:02

renee16 schreef:
Saaams schreef:
Dilemma:

Ik heb een witte.
Helaas geen geld voor twee stuks (dank aan de dierenartsrekeningen)

Ik heb pas de marrocan blue binnen gehad.

Ik wil heel graag nog de steel blue of faded fuchsia.....

Welke zou ik doen?

ik heb de ES faded fuchsia, prachtig dekje, maar helaas schuift deze wel ietsjes, wat de PS niet doet.
Was er al bang voor, maar nu ik hem eenmaal gebruikt heb, kan hij ook niet meer terug natuurlijk. De kleur vind ik nog steeds prachtig. Denk op een witte nog mooier dan op een donkere, maar hier mijn foto:
[ [url=m/9qhONP.jpg]Afbeelding[/url] ]

En na het rijden:

[ [url=m/Zeh9Dr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand interesse in deze faded fuchsia voor 65,-? Ik heb er 2x mee gereden, nog niet gewassen (kan natuurlijk wel van te voren).
Ik irriteer me aan het schuiven onder mijn zadel.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:11

maessie schreef:
Ooh mooi Roulette!! Die van mij is inderdaad het anky dekje. Had even niet meegekregen dat de proseccobroek ook al uit de omloop was, weer een kansloze missie dus :+

Risico waar is je screenshot -O- :Y) :D ben wel benieuwd, wel jammer van die witte randen telkens..

Zie net wel zeer toevallig een foto ergens voorbij komen van een creme kleurige rijbroek die eruit ziet alsof die goed zou kunnen matchen. Gezien het merk (cavalleria Toscana) vast niet goedkoop ;)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:13

Ooh top Minetje! Moet hier bijna aan de citadel denken, maar gok dat de kleuren hier niet helemaal als in real zijn. Edit: op de website lijkt het op een lichte versie van de sapphire, met glansstof. Niet verkeerd, maar ook niet direct superwauw voor mij.

Ooh ik ga zoeken Roulette! Ik kan jaaaaren met mn wedstrijdbroek, dus dan is duurder niet de grootste ramp.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:23

Ik vind die Parisian Blue zo wel erg chique :j

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:29

Sydney_Zorro schreef:
Die paarse is bewerkt met Photoshop omdat de echte kleuren nog niet bekend gemaakt mogen worden, geen idee hoe dichtbij het bij de echte kleur ligt verder

Oh echt? _O- :+ Zou goed kunnen hoor. Vond het al raar, want kwam deze tegen in het verhaal van anaissuperponys. Ze had laatst nog in een post aangegeven dat de foto's nog niet geplaatst mochten worden ivm met de nieuwe kleuren van es, dus vond het al gek. Niet bij stil gestaan dat de kleuren wel eens bewerkt zouden kunnen zijn :+

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:31

Ik vind wel die witte randen elke keer jammer.....
En ze blijven wel heel erg in hun eigen (kleuren) straatje

Hoop dat ze nog eens een keer lekker uitpakken

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:31

Lottekuhh_x schreef:
Sydney_Zorro schreef:

Oh echt? _O- :+ Zou goed kunnen hoor. Vond het al raar, want kwam deze tegen in het verhaal van anaissuperponys. Ze had laatst nog in een post aangegeven dat de foto's nog niet geplaatst mochten worden ivm met de nieuwe kleuren van es, dus vond het al gek. Niet bij stil gestaan dat de kleuren wel eens bewerkt zouden kunnen zijn :+

Haha ja ik had gevraagd of dat de nieuwe kleur was of dat die bewerkt was :P

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:34

Afbeelding
Deze is iets tegen licht in en onderste vanaf licht kant
Afbeelding

Paard is slecht in stilstaan haha maar vind hem echt heel erg mooi zo op haar. Ben benieuwd hoe het is als ze in haar zomervacht is die is zoals haar neus is, stuk lichter.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:35

Ik vind dat witte randje prachtig, dus ik ben hier blij mee. Die blauwe zie ik wel zitten. :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:36

Ik vind die witte randen heel handig, witte 3 in 1 beschermers erbij en het matcht :D

mylovies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:44

Ik vind de blauwe wel leuk! Grijze ook wel maar ik denk dat ik die snel saai ga vinden , hij zal vast mooi zijn , daar niet van.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:45

Die blauwe lijkt haast wel Morrocan Blue met een wit randje...

mylovies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:49

Ik had toch wel gehoopt dat ze met iets anders kwamen, met wat weet ik niet

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:49

Ja eens, ik vind dit ook tegenvallen. Er zijn echt nog wel kleuren die ze niet hebben gehad, maar dit is wel erg standaard.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:02

Ben in de enige die dat paarse echt ontzettend lelijk vind? :') Dat is zo goed als dezelfdekleur paars die epplejeck in hun collectie heeft, echt penny paars :x

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:29

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze kleuren niet echt beter vind dan die paarse... maar dat is mooi, hoef ik ook niks te kopen :) en steeds die witte randen...mooi, maar zo totaal niet praktisch.
Laatst bijgewerkt door Lottekuhh_x op 06-01-21 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:29

Prachtig die prosecco wedstrijd set! <3

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:51

Lottekuhh_x schreef:
Ik kwam net deze foto tegen op instagram. Ik denk dat dit een van de nieuwe kleuren is die deze maand uitkomen.

[ [url=m/bIZHV9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! <3