Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Want de Rusty Rose Gold komt al, die is ook best wel oranje in goed licht volgens mij. Maar ik heb de Sweet Clementine er nog even op gelegd met Photoshop, en hij staat op zich best gaaf. Foto's zijn dus gejat van Google en er met Photoshop op gelegd (nee, dat hoofdstel past er niet bij, maar daar kan ik even niets aan veranderen, dat is even de beste foto voor erop leggen
):

Texas02 schreef:Nog niks van Equito wat betreft betaallink of verzenden. Wel met de Evergreen Bronze gereden![]()
[ Afbeelding ]
DHL kwam zaterdag al langs, maar toen was ik niet thuis. Ben er erg blij mee! ivy_power89 schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nou laat de zomer maar komen
Nu heb ik wel een beetje spijt dat ik de bandages er niet bij heb, om de set af te maken
Ik hoop dat dit merk toch eens een keer nieuwe kleuren gaat uitbrengen

Maar ik wil eigenlijk gewoon die purple haha ik heb al 2 van die PSoS roze dekjes die zo veel op elkaar lijken
Dus als je die purple weg doet hou ik me aanbevolen!
Ik heb er ook net een frontriem bij laten maken (en voor nog 3 dekjes, maar vooral voor die), dus die gaat niet zomaar weg
Dus dat wordt nu donderdag..