Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spessie schreef:Kan iemand mij aangeven hoe de snug boots van binnen aanvoelen? Ik heb een paard met een schiefel aan de binnenkant van het voorbeen. Ongeveer net onder de rand van de peesbeschermers.... dus ben huiverig voor schuren....
nanoukkie schreef:heeft er iemand ervaring met de LEMIEUX STEALTH AIR XC beenbeschermers?
Zijn ze ook daadwerkelijk zo ademend?
Zo ja ga ik ze zeker kopen, 120 voor voor en achter!
Spessie schreef:Kan iemand mij aangeven hoe de snug boots van binnen aanvoelen? Ik heb een paard met een schiefel aan de binnenkant van het voorbeen. Ongeveer net onder de rand van de peesbeschermers.... dus ben huiverig voor schuren....
ninne1 schreef:nanoukkie schreef:heeft er iemand ervaring met de LEMIEUX STEALTH AIR XC beenbeschermers?
Zijn ze ook daadwerkelijk zo ademend?
Zo ja ga ik ze zeker kopen, 120 voor voor en achter!
Ja die heb ik. Ben er niet super tevreden over. Benen komen er nog redelijk warm onderuit. Met deze temperaturen gaat het goed, maar boven de 15 graden zijn ze licht bezweet en warm. Pasvorm vind ik wel super. Het is een ander materiaal dan de Lemieux Snug Boots, daar hoor ik wel goede ervaringen over....
Op pagina 21 staan foto's.
Ik vind de New cross country airflow fijner!
Zinzi_jewel schreef:Gebruikt er iemand de Harry horse flex beschermers ?
Heb dus mooie van Le mieux maar voor de wedstrijden zou ik bruine of zwarte moeten hebben !
Maar de Le M. Zal ik lang op moeten wachten .
Dacht misschien de Harry horse flex trainers .
Of welke andere zijn goede optie .
Ga Working Equitation doen en wil voor de trail en later misschien t cow work goede beschermers