Likemaaike schreef:Leuk! Heb je alleen onderlegde gedaan?
ja en de passantjes(of hoe die dingen heten)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sitasgatje schreef:als je een zadel gewoon weer netjes zwart wil maken welke verf kan je dan het beste gebruiken?
heb namelijk een zadel op het oog die wss op mijn merrie gaat passen maar het leer is nogal lelijk..
Maureen97 schreef:Maureen97 schreef:Is het mogelijk om om mijn bruine Petrie coventry's naar donkerblauw te verfen met indringverf? Heeft iemand hier ook enig idee hoe donker de verf van blauwe indringverf is?
Ben benieuwd hoe de verf op kalfsleer pakt
Nog een keertje de vraag of de verf misschien beter pakt op kalfsleer dan op rundleder
Maureen97 schreef:Maureen97 schreef:Is het mogelijk om om mijn bruine Petrie coventry's naar donkerblauw te verfen met indringverf? Heeft iemand hier ook enig idee hoe donker de verf van blauwe indringverf is?
Nog een keertje de vraag of de verf misschien beter pakt op kalfsleer dan op rundleder
Shayla schreef:Als je je zadel gewoon zwart wil houden is indring verf inderdaad het beste las ik ook. Alleen kan je met indring verf alleen maar van licht naar donker. Dus op je andere vragen kan ik geen antwoord geven omdat ik toen niet meer verder heb gelezen![]()
Ik wil m'n zwarte zadel namelijk bruin maken...... En dat gaat dus niet met de indring verf.....
Hoeveel verf heb je eigenlijk nodig voor een zadel ? Is 118 ml genoeg ?
Ik zag namelijk een leuk "starters pakket" van angelus.
3 kleuren naar keuze van 118 ml potjes en een finisher voor € 32,50
http://www.deleerverfwinkel.nl/index.ph ... pk4v7vve75
Lijkt me ideaal omdat ik m'n zadel bruin wil maken met een andere kleur bruin als accenten.
Liins schreef:Wat een prachtige dingen maken jullie zeg! Geweldig! Word je gewoon boem pats ineens crea bea van!
Edit:
Ik wil even gaan vragen of ik mijn zadel mag verfen.
Is een hartstikke goed zadel alleen echt verkleurd hier en daar. Indringverf zwart is hier dan het beste voor begrijp ik na het lezen hier?
Werkt dit dan hetzelfde qua schoonmaken enz enz?
Dus met bijv spiritus licht opschuren laten drogen dan verfen? Met een grote zachte kwast?