@Wilma12, het is niet het erin geloven of niet; bij veel paarden brengt het duidelijke verbeteringen, op meerdere vlakken,maar bij sommige paarden niet, en misschien is dan jouw paard een van degenen waar de singel niet geschikt voor is.
Het leek eerst beter, ze maakt geen takt fouten meer en aansingelen gaat beter. Maar de aanleuning achteruit. Ik hou de singel nog even aan en anders verkoop ik hem weer!
Even een vraagje, ik ben in principe helemaal niet van plan om een nieuwe singel te kopen (krijg mijn moeder nieteens zo ver gok ik). Mijn paard heeft de neiging om soms met de achterbenen een soort van te gaan draven in de galop. Kan het er voorwaarts wel weer uitrijden, maar zou dit ook te verhelpen/minimaliseren zijn bij een fairfax singel?
Ik heb hem gisteren ook aangeschaft, met ringetje en riempje, het riempje heb ik eruit getrokken omdat ik het voorlopig niet nodig heb... Normaal ging ik hem zonder het ringetje en riempje aanschaffen maar het was maar tien euro verschil en k had nu korting. Als ik de andere wou moest hij besteld worden waardoor het lange tijd duurde en ik de korting ook kwijt was... Ik heb de singel nu aangekocht voor 225€ ipv 300€
Hij bestaat in het donkerbruin. Bestellen kan bij meerdere winkels/sadlefitters. Ik raad je aan bij pas de deux te bestellen. 10% bokt korting. Hier kan je hem ook testen.
pff.. kerstvakantie!! DELAY!! aargh ik kan nu echt bijna niet meer wachten hoor!! :'(
Idra
Geplaatst: 05-01-14 19:10
Vraagje, om te bepalen of je de smalle versie nodig hebt of niet, meet je dan van elleboog tot elleboog of meet je enkel het stuk romp tssn de voorbenen? Daar zit wel wat verschil op namelijk.