Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarChak schreef:@caro_vt: ik heb mijn standaard dressuurbladen met movable block (grootste block) altijd al zo ver mogelijk naar achteren staan, omdat ik vrij korte benen heb, maar dan nog heb ik maar net steun aan de wrong (alternatief voor mij zou zijn feltcro blocks op maat te laten maken). Dit kun je, met de juiste inbussleutel, zelf doen. Ik ken iemand met dezelfde soort benen als ik, en die reed altijd met springbladen (weet niet welk model blad) omdat daar de wrong nog iets hoger zat, en ze daar wel voldoende steun in had.
JoAnn schreef:Ik heb intussen, terwille van mijn paardje, toch ook een wow gekocht bij equilotus. Ik ben nog geen expert maar heb een zwarte, diepe zit, kussens met stitchline die achteraan blijkbaar iets hoger liggen en vlakke zweetbladen (zonder stiknaden) met giant high wrongen. Vooralsnog zijn we er blij mee, binnenkort komt de fitter terug om te kijken of alles goed blijft liggen.
Edit : heb het even opgezocht : 18 inch zit (ik dacht diep, met een extra stiklijn op de achterkant van de lepel), kussens : DWG + roofy wedges, flap : dressage giant high butt.
Zappertje84 schreef:JoAnn schreef:Ik heb intussen, terwille van mijn paardje, toch ook een wow gekocht bij equilotus. Ik ben nog geen expert maar heb een zwarte, diepe zit, kussens met stitchline die achteraan blijkbaar iets hoger liggen en vlakke zweetbladen (zonder stiknaden) met giant high wrongen. Vooralsnog zijn we er blij mee, binnenkort komt de fitter terug om te kijken of alles goed blijft liggen.
Edit : heb het even opgezocht : 18 inch zit (ik dacht diep, met een extra stiklijn op de achterkant van de lepel), kussens : DWG + roofy wedges, flap : dressage giant high butt.
Ik hoop voor jou dat je meer succes hebt met je zadel dan ik