Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:goeie vraag
zat ik ook net aan te denken
edit hij lijkt lang genoeg, zo op de fotos lijkt het je paard ook niet in de weg te zitten hoewel ze haar voorbeen en elleboog op de eerste foto wel ver onderhet lijf heeft staan.
zo van de fotos lijkt het zadel ook iets te ver naar voren te liggen maar optimaal beoordelen kan ik t ook niet
kim1207 schreef:Seven schreef:goeie vraag
zat ik ook net aan te denken
edit hij lijkt lang genoeg, zo op de fotos lijkt het je paard ook niet in de weg te zitten hoewel ze haar voorbeen en elleboog op de eerste foto wel ver onderhet lijf heeft staan.
zo van de fotos lijkt het zadel ook iets te ver naar voren te liggen maar optimaal beoordelen kan ik t ook niet
paard houdt zn voorbeen wel erg ver onder de massa, je ziet ook dat achterbeen al verder van de grond af is, paard loopt dus op de voorhand............... paard meer dragend maken zodat voor eerder weg kan lijkt me ook een goeie zet....
ga nog ns ff verder lezen
Zinn schreef:bij mij komt sibyl, heb helaas niet zoveel keuze als belg...kan eventueel wel iemand uit nederland laten komen, maar vrees dat een nakijkbeurt enzo dan wel duur wordt qua verplaatsingskosten? Weet ook niet of er wel nederlandse dealers zijn die dat doen, in belgie komen?