Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Ik weet alleen dat ze pas geleden weer naar Engeland is vertrokken voor bijscholing, lezingen (hoe ze dat noemen).
Ook elders in Nederland is ze vaak te vinden maar of dat alleen WoW is durf ik niet te zeggen.
Zo goed ken ik haar agenda nu ook weer niet![]()
Maar ze is er wel echt veel mee bezig en reist ook veel om op de hoogte te blijven.
Ik kan me dan dus ook niet voorstellen hoe het komt dat er veel neagtieve verhalen zijn.
Elco schreef:felicity schreef:Ik weet alleen dat ze pas geleden weer naar Engeland is vertrokken voor bijscholing, lezingen (hoe ze dat noemen).
Ook elders in Nederland is ze vaak te vinden maar of dat alleen WoW is durf ik niet te zeggen.
Zo goed ken ik haar agenda nu ook weer niet![]()
Maar ze is er wel echt veel mee bezig en reist ook veel om op de hoogte te blijven.
Ik kan me dan dus ook niet voorstellen hoe het komt dat er veel neagtieve verhalen zijn.
Ze gaat misschien zoveel naar lezingen toe omdat het niet bij haar blijft hangen en het nog steeds niet snapt..![]()
Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen..
Needje schreef:Het hoeft nou ook geen afzeiktopic te worden Elco.
Verbaas me er meer over dat een klein groepje fitters zo verschillend kan kijken naar 1 hetzelfde product.
Hoor nou best wat verhalen over verschillende fitters bij 1 persoon die allemaal wat anders zeggen.
Dat baart mij wel zorgen.
Vooralsnog heb ik blind vertrouwen in mijn fitter. En zie ook niet de noodzaak om er een andere bij te halen. Dat scheelt misschien.
Needje schreef:Het hoeft nou ook geen afzeiktopic te worden Elco.
Verbaas me er meer over dat een klein groepje fitters zo verschillend kan kijken naar 1 hetzelfde product.
Hoor nou best wat verhalen over verschillende fitters bij 1 persoon die allemaal wat anders zeggen.
Dat baart mij wel zorgen.
Vooralsnog heb ik blind vertrouwen in mijn fitter. En zie ook niet de noodzaak om er een andere bij te halen. Dat scheelt misschien.