wow zadel echt zo "WOW"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

steinstein

Re: wow zadel echt zo "WOW"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:55

Ik heb het van dichtbij meegemaakt en zelf ondervonden.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:58

Ik geloof je wel.
Maar ik had het niet verwacht omdat ze er echt heel veel mee bezig is. En ik elke keer goed geholpen word met al mijn vragen. Volgende week gaan we ook zadels passen. Ik heb er erg veel zin in. En hoop eindelijk van al dat gezeik met zadels af te zijn.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:17

Dat hoop ik ook en dat je ook een goed aangemeten zadel krijgt.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:18

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:19

leuk soraya :)

ik hoop ook dat iedereen dit jaar verder kan met een juist aangepast en vooral passend zadel scheeld heel wat gezeur :D

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 01:26

Dat gun ik iedereen ook Marjolein, voor jou nog (deze nacht niet meegeteld) nog 3 nachten en dan ga je nieuwe zadel passen.
Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik graag komen kijken.

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 07:56

felicity schreef:
Ik weet alleen dat ze pas geleden weer naar Engeland is vertrokken voor bijscholing, lezingen (hoe ze dat noemen).
Ook elders in Nederland is ze vaak te vinden maar of dat alleen WoW is durf ik niet te zeggen.
Zo goed ken ik haar agenda nu ook weer niet ;)

Maar ze is er wel echt veel mee bezig en reist ook veel om op de hoogte te blijven.
Ik kan me dan dus ook niet voorstellen hoe het komt dat er veel neagtieve verhalen zijn.

Ze gaat misschien zoveel naar lezingen toe omdat het niet bij haar blijft hangen en het nog steeds niet snapt.. :o

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen.. {:)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 10:26

ja dat was vast heel gezellig geworden soraya helaas maar mn vriend gaat wel mee ik zal vragen of hij fotos wil maken, het moet wel een heftig ritje worden want heb al 3 weken niet kunnen rijden :=

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 10:58

Ja laat hem maar veel foto`s maken Marjolein.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:04

Elco schreef:
felicity schreef:
Ik weet alleen dat ze pas geleden weer naar Engeland is vertrokken voor bijscholing, lezingen (hoe ze dat noemen).
Ook elders in Nederland is ze vaak te vinden maar of dat alleen WoW is durf ik niet te zeggen.
Zo goed ken ik haar agenda nu ook weer niet ;)

Maar ze is er wel echt veel mee bezig en reist ook veel om op de hoogte te blijven.
Ik kan me dan dus ook niet voorstellen hoe het komt dat er veel neagtieve verhalen zijn.

Ze gaat misschien zoveel naar lezingen toe omdat het niet bij haar blijft hangen en het nog steeds niet snapt.. :o

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen.. {:)

:=

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:10

Het hoeft nou ook geen afzeiktopic te worden Elco. :o
Verbaas me er meer over dat een klein groepje fitters zo verschillend kan kijken naar 1 hetzelfde product.
Hoor nou best wat verhalen over verschillende fitters bij 1 persoon die allemaal wat anders zeggen.
Dat baart mij wel zorgen.
Vooralsnog heb ik blind vertrouwen in mijn fitter. En zie ook niet de noodzaak om er een andere bij te halen. Dat scheelt misschien.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:49

Needje schreef:
Verbaas me er meer over dat een klein groepje fitters zo verschillend kan kijken naar 1 hetzelfde product.
Hoor nou best wat verhalen over verschillende fitters bij 1 persoon die allemaal wat anders zeggen.
Vooralsnog heb ik blind vertrouwen in mijn fitter. En zie ook niet de noodzaak om er een andere bij te halen. Dat scheelt misschien.

Dat baart mij ook zorgen.
Heb er ook 2 fitters bij gehad, die spraken elkaar echt tegen.
Heb nu mijn vertrouwen en Bourellier, maar het blijft eng. Het is een behoorlijke dure aankoop.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:55

ik heb precies het zelfde ik ben toch wat ongerust hoevwel ik volledig vertrouwen in marjolein heb tis niet een washandje die je zo weer terug brengt.

ook ik wens jullie natuurlijk fijne kerst dagen dus bij deze
Afbeelding

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:03

Nou, ik kan er `s nachts ook gewoon wakker van worden hoor.

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:06

Needje schreef:

Dat was ook helemaal niet mijn bedoeling maar ik kon het gewoon niet laten..Was een inkoppertje.. :o

Anika_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:07

Ook ik ben een grote fan van de WoW zadels! Mijn paard is zoveel beter geworden in zijn bespiering en maakt geen hazensprongen meer als we aan het springen zijn!
Ook vind ik dat ik er veel stiller in blijf zitten en moet nu erg wennen als ik op een ander zadel rijd.

marjonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:30

Ik heb al eerder in het topic gereageerd. Ik ben erg blij met mijn wow-zadel, aangemeten door Marjolein van Woensel. Ik weet dat je als wow-fitter soms verschillende combinaties kan maken die goed passen. Er zijn soms meerdere combinaties mogelijk. De ene kiest dan voor een curved boom met een paar kussens, en een ander een flat met andere kussens. Soms kan het beide goed zijn. Ik denk dat het erg belangrijk is dat de wow-fitter goed naar je luistert en goed kijkt terwijl je aan het rijden bent. Ik kan uit ervaring zeggen dat Marjolein daar heel lang de tijd voor neemt. Ze neemt nog liever 6 keer het zadel weer van het paard om het iets aan te passen. Ze wil zeker weten dat het voor jou en je paard fijn is!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:35

Mee eens,marjolein nam voor mij en ravina echt de tijd

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:36

nou we hebben minimaal 3 uur gerekend voor t passen marjolein en ik dus de tijd neemt ze zowiezo ik hoop dat ik eerst weer kan rijden terwijl ik wacht op mn nieuwe bruine wow :)

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:58

Dat vind ik heel belangrijk dat ze de tijd ervoor nemen en dat ze naar je luisteren.
Dat had ik nl niet bij de gene die als eerste bij mijn 2de handse kwam kijken.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:03

het is ook heel belangrijk ik heb al zoveel zadelmakers mfsc etc gehad en bijna niemand nam echt de tijd voor mij mn paarden en het rijden afstellen. De meeste leggen hem er in stand op sommige zagen niet eens dat het dier niet vierkant stond :(

Bij 80% was het na het stilstaand passen wel genoeg en werd er met en na t rijden niets meer veranderd, ik heb 100% altijd moeten vragen of er nog iets aan gedaan moet worden of ze willen kijken etc. En als je dan aangeeft na een week dat er toch iets niet goed is hoor je helaas niets weer.

Nou het wordt nu tijd voor een positieve ervaring (met de wow fitter die ik tot nu had was ik altijd heel positief die nam ook de tijd etc maar heeft het helaas verder steeds te druk) en een zadel waar ik echt mee vooruit kan

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:08

Als ik het zo allemaal lees zijn de wow zadels helemaal niet zo WOW. Of misschien beter gezegt sommige WOW fitters zijn niet zo wow. Toch lijkt het idee erg goed. Mochten ze ooit voor een normale prijs verkocht worden zal ik er toch eens over denken.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:12

het zadel is niets mis mee zadel aanpassen is gewoon erg lastig ik had het hierboven trouwens over andere merk zadel ik heb ze allemaal wel gehad :=

Het maat niet uit welk merk zadel je hebt het blijft een vak appart zadelmaker en in de praktijk moet je dit leren reken er dan maar op dat een fout gemaakt kan worden, het zijn natuurlijk allemaal mensen.

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:02

Ik ben nog steeds helemaal blij met mijn wow zadel, helaas kan ik al een poosje niet rijden door de vorst.
Dus mijn wowzadel blijft hartstikke nieuw :D. Ik ben zeer tevreden over de service en het was ook zo voor elkaar het passen en rijden.
Wat ik aan kan raden als je twijfelt tussen de verschillen zweetbladen en kniewrongen om tijdens het proefrijden met twee verschillende zweetbladen te rijden. Ik was er zo uit welke ik lekkerder vond zitten en waar mijn been stiller bij lag.......
Ik heb trouwens een "gewone" zwarte ;) !
Ik wens iedereen die binnenkort zadels gaat passen heel veel succes met uitzoeken en proefrijden, en hoop dat jullie er veel plezier aan gaan beleven.

En verder hele fijne feestdagen!

Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:19

Sporter, Wow IS imo WOW. Maar juist door de losse onderdelen moet er imo NOG beter gekeken en gepast worden om zo tot de perfecte samenstelling te komen.
Ik weet dat mijn Wow fitter desnoods wel 10x terugkomt om het helemaal naar wens te krijgen.
Hij is niet eerder klaar als wanneer beide 100% tevreden zijn.
(nu was dat bij mij niet nodig gelukkig, moest alleen wachten op een zitting. En dat duurde ruim een week maar)