Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Als het goed is kom ik daar over een aantal weken vanzelf achter
. sethlover schreef:Ik weet niks af van een WOW zadel, maar bij een kieffer zadel kan de zadelmaker oook alles perfect passend maken ..
Precious20 schreef:Nog eens een paar vraagjes....![]()
- aangezien de boom zo erg flexibel is, wordt hij dan -na verloop van tijd- niet permanent scheef, mede door opstijgen e.d.?
- aangezien de boom zo erg flexibel is, wordt hij dan -na verloop van tijd- niet permanent scheef, mede door opstijgen e.d.?
-
- kan er geen lucht ontsnappen uit die luchtzakken? Als bijv. een ballon neemt, deze loopt na enige tijd ook leeg... Dus lijkt me het ook zo te zijn voor de luchtzakken in een WOW, niet?
- hoe 'sterk' zijn de ventielen? Zijn deze niet onderhevig aan druk en temperatuursverschillen?
Alytuiere schreef:Daarbij wordt ieder zadel scheef als je altijd links en zonder krukje opstapt

Moest de boom toch scheef geworden zijn, hoe gemakkelijk/moeilijk kan die vervangen worden?
Nikka schreef:Precious20 schreef:Maarreuh, hoeveel kost het eigenlijk om zo'n luchtzak te laten vervangen?
Ik dacht 180,-. Ik denk dat het bij de WOW iets goedkoper is, omdat dat zadel sowieso een stukje goedkoper is dan die van Kroetch. Misschien dat Arie hierover nog iets kan zeggen als hij weer komt bokken.
sjakie schreef:Op de site staat heel veel info. Op videos &brochure kun je veel dingen bekijken