Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chevano schreef:Arabesk schreef:Ik zei ook altijd dat buitenrijden écht niet zonder bit kon. Een touwhalster is ook niet altijd ideaal, echter met een sidepull kan ik wel met dezelfde precisie sturen als met bit.
ja hoor dat durf ik ook wel in de bossen of op het strand.Heb ook een sidepull in de kast hangen. Maar langs de smalle weggetjes bij ons echt niet. Voordat ik ergens eindelijk ben waar er gras is ben ik een half uur t/m 3 kwartier verder.
Nadya schreef:Je hebt niets tegen bitloos, maar bent niet voor een vereniging voor bitloze ruiters en ook niet zo voor bitloos in de dressuur.![]()
Toch? Of ben je bijgedraaid?
Chevano schreef:ff opftopic leuk paardje heb je nadya een kruising fjord/haflinger met nog iets. Enne laat ze lekker zeuren hoor.
Daan_Ordeal schreef:Haha Nadya, en wat maakt het uit? Iedereen kiest er hier zelf voor om de discussie aan te gaan. Ik kan het meestal niet laten als ik opmerkingen lees waar ik het gewoon écht niet mee eens ben.
superwoman schreef:Nadya schreef:Je hebt niets tegen bitloos, maar bent niet voor een vereniging voor bitloze ruiters en ook niet zo voor bitloos in de dressuur.![]()
Toch? Of ben je bijgedraaid?
Ik ben idd niet voor bitloos tussen de huidige dressuur en een vereniging vind ik best, maar niet voor de reden om zo hun zin door te drijven.
Een vereniging die zelf bitloze wedstrijden organiseerd is wel een toevoeging.
ik ben daarin niet veranderd
Miran schreef:MISTRAL94 schreef:Maar ik zeg nergens dat dat niet zo is maar ik kijk vanuit mijn kant en het staat mij tegen als mensen dwingend naar mij over komen. Hoe harder jij ja roept hoe harder ik nee denk of roep. Ik wil mijn eigen mening vormen als iemand mij iets op wil dringen dan ga ik daar juist tegen in. En dat is natuurlijk niet alleen met bitloos zo
En als bit-rijders dwingend zijn dan ga je er niet tegenin? Want dat is wel wat er in elk topic weer gebeurd... Als bitloze ruiter wordt je steeds weer de grond in geboord, maar dat mag dan wel?
Citaat:Ik heb bij jou in de buurt gestaan
Meerdere malen van Zwaagdijk oost naar bijv. Wognum, Medemblik etc gereden. Dus ik ken de wegen. Geen gras, geen bermen.
Nadya schreef:Chevano schreef:ff opftopic leuk paardje heb je nadya een kruising fjord/haflinger met nog iets. Enne laat ze lekker zeuren hoor.
Die van jou is ook een zoetie, hoor. Met ook van die lieve, zachte ogen. Ook zelf ingereden, lees ik dat goed?
MISTRAL94 schreef:*zucht* ik ga niet meer verder op jou in jij wilt alleen maar horen hoe geweldig bitloos is en hoe die mensen veroordeelt worden. Kun je mij daarop aanvallen ik heb al tig keer geschreven dat mensen respect voor elkaar moeten hebben. Ik blijf in de herhaling vallen en daar heb ik geen zin in. Als je niets nuttigs kunt zeggen en alleen maar verwijtende reacties kunt plaatsen dan reageer ik maar verder niet op jou
Bedenk alleen wel een betere wereld begint bij jezelf.
MISTRAL94 schreef:Nou het is natuurlijk ook een stukje gevoel wat erbij komt kijken dat het voor mij niet geschikt zou zijn maar dat heb ik bijvoorbeeld ook met boomloos. Ik weet dat aan beide kanten nadelen zitten zowel met bit als zonder. Ik heb mijn paard nog nooit bitloos gereden maar ik rijd ook dressuurmatig en bitloos starten is na mijn weten nog steeds niet toegestaan. Ik ben geen typisch engelse ruiter, ik doe waar ik me goed bij voel.