Ik pak gewoon het dekje wat bovenop ligt, of een kleur waar ik die dag mee wil rijden
Vies is een schone eronder 
Het meeste is van HH
Heb ook een dekje van divoza huismerk, een paar oudere merkloze en 2 anky dekjes. Aan bandages doe ik niet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik pak gewoon het dekje wat bovenop ligt, of een kleur waar ik die dag mee wil rijden
Vies is een schone eronder 
Heb ook een dekje van divoza huismerk, een paar oudere merkloze en 2 anky dekjes.

MISTRAL94 schreef:Maar de kwaliteit van ES en HH is natuurlijk ook niet met elkaar te vergelijken
Je betaalt voor het naamkaartje en dat hoef ik persoonlijk niet. Angie_ke schreef:Haha ja, daar heb je wel een punt. Ik vrees dat je die van HH maar een seizoen kan gebruiken...![]()
De HH beenbescherming ziet er in ieder geval een stuk minder uit dan die van BR.

Tallie_Ho schreef:Hmm, mijn dekjes van HH gaan een stuk langer mee dan 1 seizoen hoor
Eurostar, zie het al.. Geen idee, heb geen eurostar

Tallie_Ho schreef:ES? Waar staat dat precies voor?Eurostar, zie het al.. Geen idee, heb geen eurostar
Tieneke schreef:Dat zegt ze toch niet?

Angie_ke schreef:MISTRAL94 schreef:Maar de kwaliteit van ES en HH is natuurlijk ook niet met elkaar te vergelijken
Haha ja, daar heb je wel een punt. Ik vrees dat je die van HH maar een seizoen kan gebruiken...![]()
De HH beenbescherming ziet er in ieder geval een stuk minder uit dan die van BR.
Chocotof schreef:Waarom ik alleen Ankies en Eurostars op mijn pony heb:
-Ze nemen écht het zweet op.
-Wanneer je de pad door de kamer van het zadel trekt
liggen ze op mijn pony perfect.
- Ze blijven mooi en dik ook na 10 keer wassen.
Mijn ervaring met de HH pads is dat er pluisjes op komen
na het wassen, mijn pony zweette door de pads heen
en na het wassen waren ze een erg slap, bijna geen vorm
meer in te vinden ook worden ze na het wassen een stuk minder
dik.
Geef mij maar een Anky of ES.

Yvank_ schreef:heb je z eniet te hoog gewassen ? mijne zijn al tig keer gewassen ( 30 graden) en nog niks gekrompen

Na de eerste keer wassen is het krimpen over hoor, dat zeg ik er wel bij