Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CleovG schreef:Mijn paard tikt zich regelmatig aan, zeker met het zwaardere werk of als hij een keer struikelt. Zijn bandages zitten altijd onder de bruine strepen van het aantikken/strijken.
blacklight schreef:Dat is je goed recht! Jij mag zelf bepalen dat je ze niet aan doet. Net zo goed mag ik bepalen dat ik ze wel aan doe. Maar daarom hoeven ze bandages dus niet te verbieden. Wat uiteindelijk de stelling is
charlotvanre schreef:blacklight schreef:Dat is je goed recht! Jij mag zelf bepalen dat je ze niet aan doet. Net zo goed mag ik bepalen dat ik ze wel aan doe. Maar daarom hoeven ze bandages dus niet te verbieden. Wat uiteindelijk de stelling is
idd blijft ook mijn mening. iedereen mag doen wat hij wil. wat dat ook mijn mening blijft, is dat ze ze niet mogen verplichten ze aan te doen op een bepaald niveau
charlotvanre schreef:blacklight schreef:Dat is je goed recht! Jij mag zelf bepalen dat je ze niet aan doet. Net zo goed mag ik bepalen dat ik ze wel aan doe. Maar daarom hoeven ze bandages dus niet te verbieden. Wat uiteindelijk de stelling is
idd blijft ook mijn mening. iedereen mag doen wat hij wil. wat dat ook mijn mening blijft, is dat ze ze niet mogen verplichten ze aan te doen op een bepaald niveau
runningkawa schreef:Hoe kom je er nu bij dat ze het gaan verplichten?
charlotvanre schreef:idd blijft ook mijn mening. iedereen mag doen wat hij wil. wat dat ook mijn mening blijft, is dat ze ze niet mogen verplichten ze aan te doen op een bepaald niveau
runningkawa schreef:Dat denk ik ook..maar beetje vooruitstrevende gedachte als daar door het KNHS of FEI nog nooit over gesproken is.
En ik geloof ook niet snel dat ze het ooit gaan verplichten
BeLoVeD schreef:Ik ben het in ieder geval met de stelling eens, 9 van de 10 mensen die bandages gebruiken kunnen niet CORRECT bandageren. Doe het dan ook niet, want er worden zoveel pezen mee beschadigd.
DeniseES schreef:Ja! daar ben ik het helemaal mee eens! Het is een onnodig en zelfs schadelijk 'versiersel' voor je paard.
blacklight schreef:Omdat het in de ring niet mag vind ik niet dat het met inrijden dan net zo goed zonder kan.
Juist met het inrijden zijn de meeste paarden nog wat frisser. Er zijn heel wat paarden bij die het eerste halfuurtje even hun overtollige energie kwijt moeten.
DeniseES schreef:Nou, leg jij mij dan eens uit waarom ze het wel gebruiken?