secricible schreef:Het gaat wel erg ver RK.
Het bit wordt verkocht als een vriendelijk bit, door mensen die er verstand van zouden moeten hebbenn. Als iemand zelf geen verstand heeft van potentialen, en niet snapt hoe dit stroom op kan leveren en bovendien ook nog niets voelt op het moment dat ze het bit zelf in hun mond doen... Wie moet je dan geloven? Die zogezegd 100en verkopers met verstand ervan, of het handjevol mensen dat zegt dat het slecht is... Tel daar bij op dat je paard en dan toch zo lekker op loopt, dan kan ik me voorstellen dat iemand toch denkt dat die verkopers gelijk hebben.
Het gaat niet ver, ik ben gewoon eerlijk zonder winstoogmerk
En ja ik erger me ook groen en geel aan de kunde daar.
Er zijn helaas maar weinig deskundige ruitersport zaken.
De meeste willen verkopen zonder zich erin te verdiepen.
Als het maar gel oplevert..helaas waar.
Ik zou het graag anders zien.
Maar als je gewoon sites nakijkt van de werking van 2 metalen weet je gewoon genoeg.
Verder moet je het ook niet hebben van de grote stallen.
OOk die rijden vaak voor winstoogmerk (als meteen ook antwoord op de pb van Polly wat ook gewoon hier gepost had kunnen worden)
Voor het oog goed is wat verkoopt, liefst zo snel mogelijk, kost geen eten.
En gezien veel mensen er toch niks van weten en denken dat zulke bitten wel goed zijn kopen ze zo'n paard.
Maar als ik zo een paard zie staan laat ik hem staan. En gelukkig veel mensen met mij.
Want zo'n paard heeft geen goede basis..je koopt toch ook geen auto zonder slappe banden?