Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jolliegirl schreef:wat vinden jullie van beugels onder het zweetblad?
splash1999 schreef:ik vind het vreselijk zitten
cindii_90 schreef:gevaarlijk...maar als je er lekker mee rijdt of anders last krijg ofzo moet je het zelf weten
Keesje schreef:Hoe kan het dat zoveel mensen kreukels in hun zweetblad krijgen door de beugels onder het zweetblad te doen?
Ik kan me voorstellen dat bij het opstijgen je zweetblad aan die kant af en toe dubbel komt te zitten, maar met rijden moet je dan toch wel heel veel met je benen bewegen om er kreukels in te krijgen lijkt me?
Ik heb ze altijd onder mn zweetbladen, vind het fijner zitten, het is mooier, staat netter, geen velletje tussen je beugelriem en zweetblad als je zonder chaps of laarzen rijdt.
En als je een dressuurzadel hebt, maakt het niets uit voor het langer of korter maken van je beugels en krijg je bovenaan ook geen beschadiging door de gesp (die zit namelijk altijd onderaan de beugelriem)
En mijn beugels schieten nog net zo makkelijk los als eerst
Clienn schreef:Mag ik vragen hoe je ze onder het zweetblad doet? dan kan ik het is een keer proberen