Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sansje schreef:Klinkt als een mooi systeem... beetje hetzelfde als de werking van een antidecubitus kussen...(idee van tempur matrassen enzo)...
germie schreef:Is de Korrector te vergelijken met het 'airpad' van Kieffer?
(ik vind de pad lijken op een selfinflating luchtbed)
nickyu schreef:Sansje schreef:Klinkt als een mooi systeem... beetje hetzelfde als de werking van een antidecubitus kussen...(idee van tempur matrassen enzo)...
Citaat:[Daar gaat het hele topic over, als je pagina's ervoor goed leest zie je allemaal ervaringen staan
Sansje schreef:Hallo arie! Kom je maar eens even bekijken waar er zoveel over je wordt gesproken!
Maris schreef:Hoi,
Ik kan nog wel een tip gebruiken ....
Aan het WOW zadel hangen webbers. Maar hoe berg je je beugels dan netjes op ? Ze hangen altijd of onder het zadel uit of op het zadel. Ik ben nu hoesjes voor de beugels aan het maken, zodat ze het leer van het zadel niet zo "beschadigen". De riemen en stijgbeugels sla ik dan over het zadel heen.
Maar als er een andere oplossing is .......
Groetjes,
Maris
Serada schreef:Hai Arie,
Ik heb een vraagje over de garantie. Ik heb zelf een Kieffer Frysk van 2 jaar oud en als ik het Flairsysteem in mijn zadel laat bouwen, hoe zit dat dan met de garantie. Het lijkt mij dat dit dan bij Kieffer verloopt, neem jij dit dan over?
Groetjes Linda