Liever een kwaliteitszadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LCharlotte schreef:Er zijn ook uitzonderingen maar over het algemeen denk ik dat we met zekerheid kunnen stellen dat er niet in iedere Kruidvat iemand aanwezig zal zijn die iemand kan adviseren over de ligging van het zadel.
loes-freke schreef:Nibbit schreef:Het was de trekpleister denk ik de vorige x: viewtopic.php?f=1&t=666416&st=0&sk=t&sd=a&hilit=kruidvat+zadel
deze site, overgens zadel staat er niet meer bij, lijkt veelop de spullen die kruitvat ook verkoopt op de zelfde site.
toeval??????????????
Annemijn schreef:loes-freke schreef:
deze site, overgens zadel staat er niet meer bij, lijkt veelop de spullen die kruitvat ook verkoopt op de zelfde site.
toeval??????????????
Dat viel mij ook op ja, die van de Trekpleister was ook "17 inch tussen voor en achterkant" en "100% leer". Alleen was dat zadel van €1200,- naar €400 afgeprijsd.
Mijn gevoel zegt dat de zadels van de Trekpleister niet bijster goed verkochten, en dat het Kruidvat het nu probeert te verkopen voor €100 minder
Vjestagirl schreef:LCharlotte schreef:Er zijn ook uitzonderingen maar over het algemeen denk ik dat we met zekerheid kunnen stellen dat er niet in iedere Kruidvat iemand aanwezig zal zijn die iemand kan adviseren over de ligging van het zadel.
Dit is ook een kruidvat.nl product, ligt niet in de winkels... Dus die vlieger gaat niet op
Natasja91 schreef:Vjestagirl schreef:
Dit is ook een kruidvat.nl product, ligt niet in de winkels... Dus die vlieger gaat niet op
Waarom reageer je dan zo gepikeerd als we het erover hebben dat waarschijnlijk niemand in de bedrijvenketen van de Kruidvat ons iets kan vertellen over het zadel?
Want jij bent 'kassamiep' geweest, maar aangezien ze niet in de winkel liggen..
Natasja91 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 medewerker binnen jullie bedrijvenketen is die mij kan vertellen wanneer een zadel goed op mijn paard past
LCharlotte schreef:Nee meen je nou echt dat ene kruidvat medewerkster je kan vertellen hoe je ziet of het zadel goed ligt?
Natasja91 schreef:Zou je me een quote kunnen geven die jouw eerste zin bevestigt?
Want ik heb niemand horen zeggen dat hij/zij vindt dat kruidvatmedewerkers geen leven hebben.
Vjestagirl schreef:Natasja91 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 medewerker binnen jullie bedrijvenketen is die mij kan vertellen wanneer een zadel goed op mijn paard past
draumpje schreef:wel ik dacht, doe eens gek, stuur een mail
heb ze gevraagd welk merk dit zadel is, welke boommaten er te verkrijgen zijn,
etc etc
been heeeeeeel benieuwd wat ik hier voor antwoorden op ga krijgen
Sim0ne schreef:het zal trouwens niet veel slechtere kwaliteit zijn dan ZM, en daar koopt ook half NL, niet dat ik het ooit op mijn paard zou leggen...
dierfysio schreef:Sim0ne schreef:het zal trouwens niet veel slechtere kwaliteit zijn dan ZM, en daar koopt ook half NL, niet dat ik het ooit op mijn paard zou leggen...
daar snap ik nou ook gene biet van! voor het geld dat je daar kwijt bent, kun je ook een GOED tweedehands zadel kopen. heb je ook gene piepende krakende singelstoten (wat ik altijd zóóó naar vind bij een nieuw zadel).