kruitvat zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elja

Re: kruitvat zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:01

Hahaha nee doe mij dit zadel maar niet joh.
Liever een kwaliteitszadel Ja

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:02

Volgens mij heeft dit er al eerder opgestaan. Ik verbaas mij toch altijd over wat het Kruidvat allemaal wel niet aanbiedt!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:03

LCharlotte schreef:
Er zijn ook uitzonderingen maar over het algemeen denk ik dat we met zekerheid kunnen stellen dat er niet in iedere Kruidvat iemand aanwezig zal zijn die iemand kan adviseren over de ligging van het zadel.

Dit is ook een kruidvat.nl product, ligt niet in de winkels... Dus die vlieger gaat niet op

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:01

loes-freke schreef:
Nibbit schreef:
Het was de trekpleister denk ik de vorige x: viewtopic.php?f=1&t=666416&st=0&sk=t&sd=a&hilit=kruidvat+zadel

deze site, overgens zadel staat er niet meer bij, lijkt veelop de spullen die kruitvat ook verkoopt op de zelfde site.
toeval??????????????

Dat viel mij ook op ja, die van de Trekpleister was ook "17 inch tussen voor en achterkant" en "100% leer". Alleen was dat zadel van €1200,- naar €400 afgeprijsd.

Mijn gevoel zegt dat de zadels van de Trekpleister niet bijster goed verkochten, en dat het Kruidvat het nu probeert te verkopen voor €100 minder Vork

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:05

Wat raar! Het moet idd niet gekker worden..
Zou het zadel iig nooit kopen!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:06

Annemijn schreef:
loes-freke schreef:

deze site, overgens zadel staat er niet meer bij, lijkt veelop de spullen die kruitvat ook verkoopt op de zelfde site.
toeval??????????????

Dat viel mij ook op ja, die van de Trekpleister was ook "17 inch tussen voor en achterkant" en "100% leer". Alleen was dat zadel van €1200,- naar €400 afgeprijsd.

Mijn gevoel zegt dat de zadels van de Trekpleister niet bijster goed verkochten, en dat het Kruidvat het nu probeert te verkopen voor €100 minder Vork

Komt misschien ook omdat zowel kruidvat als trekpleister (en bijvoorbeeld ook IC Paris) onderdeel zijn van A.S. Watson bv...

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:06

ik heb er 1 met een middelboom ook een 17 inch
niet van kruidvat
voor de liefhebber Knipoog

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:47

Vjestagirl schreef:
LCharlotte schreef:
Er zijn ook uitzonderingen maar over het algemeen denk ik dat we met zekerheid kunnen stellen dat er niet in iedere Kruidvat iemand aanwezig zal zijn die iemand kan adviseren over de ligging van het zadel.

Dit is ook een kruidvat.nl product, ligt niet in de winkels... Dus die vlieger gaat niet op

Waarom reageer je dan zo gepikeerd als we het erover hebben dat waarschijnlijk niemand in de bedrijvenketen van de Kruidvat ons iets kan vertellen over het zadel?
Want jij bent 'kassamiep' geweest, maar aangezien ze niet in de winkel liggen..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:53

Natasja91 schreef:
Vjestagirl schreef:

Waarom reageer je dan zo gepikeerd als we het erover hebben dat waarschijnlijk niemand in de bedrijvenketen van de Kruidvat ons iets kan vertellen over het zadel?
Want jij bent 'kassamiep' geweest, maar aangezien ze niet in de winkel liggen..

Omdat jullie ervan uitgaan dat niemand in die winkelketen een leven heeft, waar ook maar het kleinste beetje paard in voor zou kunnen komen.

Bovendien vind ik het echt heel cru om zo af te geven op t kruidvat, terwijl er meerdere winkels zijn die online zadels verkopen, en dat er grote online 2dehands sites zijn waar ook zadels verkocht worden, waar misschien ook nooit een zadelmaker bij komt...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:56

Zou je me een quote kunnen geven die jouw eerste zin bevestigt?
Want ik heb niemand horen zeggen dat hij/zij vindt dat kruidvatmedewerkers geen leven hebben.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:58

Geen leven waar een beetje paard in voor komt! Knipoog
M.a.w. er zijn vast kruidvatmedewerkers die wel met paarden bezig zijn, en dus ook kunnen antwoorden op vragen als. 'hoe kan ik zien dat het zadel past.' etc.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:05

Natasja91 schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 medewerker binnen jullie bedrijvenketen is die mij kan vertellen wanneer een zadel goed op mijn paard past

LCharlotte schreef:
Nee meen je nou echt dat ene kruidvat medewerkster je kan vertellen hoe je ziet of het zadel goed ligt?

Wil je er nog meer? Niet iedereen die bij de kruidvat werkt heeft hetzelfde IQ als een stoeptegel hoor...
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 27-07-07 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:07

Natasja91 schreef:
Zou je me een quote kunnen geven die jouw eerste zin bevestigt?
Want ik heb niemand horen zeggen dat hij/zij vindt dat kruidvatmedewerkers geen leven hebben.

Je hoort mij ook niet zeggen dat mensen dát zeggen...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:08

Tja, als je honderd zadels verkoopt waarbij er tien keer door een medewerker is verteld hoe je kunt zien dat hij past en hij inderdaad past en er in totaal 20 een zadel is gekocht wat met veel mazzel past heb je nog 70 verkeerd liggende zadels.
Stel er zijn 30 mensen die wel zien dat hij niet past, heb je 40 paarden met een zere rug.

Ik mail nu naar de kruidvat omdat ik deze aanbieding bij de kruidvat zie staan.
Al was het de trekpleister, de Deen (waar ik zelf bij werk), de AH, het zal mij wat uitmaken, dan had ik ook gemaild.

Het wordt wat lastig om Marktplaats te mailen.
Dat zijn allemaal individuele verkopen.

Ik snap je standpunt wel hoor, maar het is niet zo oppervlakkig als jij denkt. Lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:08

Vjestagirl schreef:
Natasja91 schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 medewerker binnen jullie bedrijvenketen is die mij kan vertellen wanneer een zadel goed op mijn paard past

Je hebt gelijk Bloos!
Sorry, dat neem ik terug Lachen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:12

Prima... Lachen...

Ik kan er nooit zo goed tegen als mensen er maar per direct vanuit gaan dat alles wat daar staat dom is en nergends verstand van heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:16

draumpje schreef:
wel ik dacht, doe eens gek, stuur een mail

heb ze gevraagd welk merk dit zadel is, welke boommaten er te verkrijgen zijn,
etc etc
been heeeeeeel benieuwd wat ik hier voor antwoorden op ga krijgen Tong uitsteken

en ook of het compleet is met singel (buikriem), stijgbeugels en beugelriemen (die leren riemen met die ijzeren dingen eraan om je voeten in te zetten Vork ) Huilen van het lachen

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:18

maar niemand heeft tot nu toe zo'n zadel in het echt gezien of weet wat de kwaliteit is.
Ik denk dat ik er maar ééntje ga bestellen, dan weten we waar we op afgeven.
Voor hetzelfde geld is het een prima zadeltje....

Bryan3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:21

Ben zeer benieuwd naar de reacties, heb ook al eens een mailtje gestuurd naar Kruidvat maar tot op heden nooit geen reactie terug gehad met een antwoord.

Als je het in het "echt"gezien hebt weet je wel waar je het over hebt. Maar in principe kan je er weinig mee. denk ik

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:23

Ik ben benieuwd naar de reply van dat mailtje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:23

Een meisje bij mij in de les die kent iemand die zo'n Kruidvatzadel heeft.
Volgens haar is het gewoon een heel netjes zadel voor die prijs.
Zelf zou ik nooit een zadel bij de Kruidvat kopen, ik denk dat de meeste mensen dat ook niet doen, omdat je hier waarschijnlijk geen echt advies krijgt.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:28

kan voor dat geld natuurlijk weinig goeds zijn.

ik vind het een kwalijke zaak dat dit soort maatwerk-precies pas atrikelen via 'gewone' winkels verkocht worden. dit soort spullen dient door kundige mensen pas gemaakt te worden op het paard én de ruiter! dat gebeurt hier natuurlijk helemaal niet!

daar kan maar één ding van komen: zere paardenruggen, en dus meer werk voor mij! Tong uitsteken

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:35

het zal trouwens niet veel slechtere kwaliteit zijn dan ZM, en daar koopt ook half NL, niet dat ik het ooit op mijn paard zou leggen...

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 18:39

Sim0ne schreef:
het zal trouwens niet veel slechtere kwaliteit zijn dan ZM, en daar koopt ook half NL, niet dat ik het ooit op mijn paard zou leggen...

daar snap ik nou ook gene biet van! voor het geld dat je daar kwijt bent, kun je ook een GOED tweedehands zadel kopen. heb je ook gene piepende krakende singelstoten (wat ik altijd zóóó naar vind bij een nieuw zadel). Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 20:51

dierfysio schreef:
Sim0ne schreef:

daar snap ik nou ook gene biet van! voor het geld dat je daar kwijt bent, kun je ook een GOED tweedehands zadel kopen. heb je ook gene piepende krakende singelstoten (wat ik altijd zóóó naar vind bij een nieuw zadel). Knipoog

ik heb voor minder geld een GOED 2e hands merkzadel gekocht zelfs nog! Het piept en kraakt alleen wel dat leer maar dat komt omdat hij zo weinig wordt/ werd gebruikt Knipoog Vork