Zodra ik het zadel heb, maak ik foto's en zal ik ze hier posten.
 Zodra ik het zadel heb, maak ik foto's en zal ik ze hier posten.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En het is ook erg lastig aansingelen met singelstoten en zweetbladen die nog heel stijf zijn en niet goed meebuigen.
 En het is ook erg lastig aansingelen met singelstoten en zweetbladen die nog heel stijf zijn en niet goed meebuigen.  Was dat bij jullie ook zo??
  Was dat bij jullie ook zo?? Mja het is natuurlijk wel nog even wennen want ik was een ander type zit gewoon maar het komt wel goed
 Mja het is natuurlijk wel nog even wennen want ik was een ander type zit gewoon maar het komt wel goed  

maar om heel precies te zijn: alleen de singelstoten ruiken naar kattenpis...
 maar om heel precies te zijn: alleen de singelstoten ruiken naar kattenpis...   Ik ga die vanavond eens afwassen met zadelzeep en dan eens opnieuw invetten. Hopelijk is die geur dan weg!
  Ik ga die vanavond eens afwassen met zadelzeep en dan eens opnieuw invetten. Hopelijk is die geur dan weg!  

Ik heb foto's gemaakt maar Imageshack valt de hele tijd weg. Zo dadelijk nog eens proberen!
  Ik heb foto's gemaakt maar Imageshack valt de hele tijd weg. Zo dadelijk nog eens proberen!   

Weet eigenijk niet wie ik precies aan de telefoon heb gehad, maar wel degene die mij straks ook gaat helpen als het goed is.
 Weet eigenijk niet wie ik precies aan de telefoon heb gehad, maar wel degene die mij straks ook gaat helpen als het goed is.                                                         

Hier volgen dus de foto's...
 Hier volgen dus de foto's... Ben al blij dat ik zo snel al terecht kon daar, had ik niet verwacht. Maar hoe lang wacht je nu al?
 Ben al blij dat ik zo snel al terecht kon daar, had ik niet verwacht. Maar hoe lang wacht je nu al?                                                         

Het is natuurlijk nog wel een beetje wennen want het is tenslotte een ander zadel met een andere zit. In mijn Schumacher zat ik meer opgesloten. In de Daaleman zit ik vrijer. Dit was ook mijn wens maar het is toch wel wennen. Het zal wel goed komen!
 Het is natuurlijk nog wel een beetje wennen want het is tenslotte een ander zadel met een andere zit. In mijn Schumacher zat ik meer opgesloten. In de Daaleman zit ik vrijer. Dit was ook mijn wens maar het is toch wel wennen. Het zal wel goed komen! 

Maar, hoe erg het ook is, dit kan met eender welk zadel gebeuren. Ik ken ook mensen die scheve KN's, Passiers, Stubbens, enz. hadden. Ze kwamen zo uit de fabriek! Mja zoiets valt dan onder het mom van productiefout... Oftewel zijn ze scheef geworden door het gepruts van een "zadelmaker".
  Maar, hoe erg het ook is, dit kan met eender welk zadel gebeuren. Ik ken ook mensen die scheve KN's, Passiers, Stubbens, enz. hadden. Ze kwamen zo uit de fabriek! Mja zoiets valt dan onder het mom van productiefout... Oftewel zijn ze scheef geworden door het gepruts van een "zadelmaker".