Goeie peesbeschermers, welke?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Re: Goeie peesbeschermers, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:13

Charos schreef:
Lees je wel? Ik ben niet opzoek naar goedkopere peesbeschermers en ik koop GEEN BR.

ja maar het topic gaat niet alleen om jou ook andere moeten hier terug kunnen lezen voor dezelfde vraag en die vinden het dan soms wel goede merken

Ontopic: ik heb Norton, hele fijne prijs-kwaliteitverhouding. Alleen vind ik bij de strijkklappen, ze passen in maat...maar de omvang is aan de kleine kant voor mijn pony
Br, vind ik een heel fijn merk en gaat lang mee
HH, vind ik niet fijn...zakken af en hebben geen fijne pasvorm
eskadron, heerlijk!

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:47

Ik heb de peesbeschermers van Eurostar.
Ik ben er erg tevreden over. Had altijd Eskadron.
Maar Eurostar is ook prima!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 08:26

Eurostar heb ik ook naar gekeken, maar dat is one size en die gaat mijn pony helaas niet passen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 08:27

knabbelgirl schreef:
Charos schreef:
Lees je wel? Ik ben niet opzoek naar goedkopere peesbeschermers en ik koop GEEN BR.

ja maar het topic gaat niet alleen om jou ook andere moeten hier terug kunnen lezen voor dezelfde vraag en die vinden het dan soms wel goede merken

Ik open een topic met een vraag en dan zou het niet om mij gaan? Jawel want IK zoek peesbeschermers, ik vraag niet wat de rest van bokt het beste voor peesbeschermers kan gebruiken.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:31

Charos schreef:
Eurostar heb ik ook naar gekeken, maar dat is one size en die gaat mijn pony helaas niet passen.

Oh dat wist ik niet.
Maar aan mijn peesbeschermers zit toch echt een L (Large).
Neem aan dat ze M (Medium) en S (Small) dan ook moeten hebben??? Koe

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 08:35

Nee die zijn er niet helaas, zou je voor mij misschien de achterkant vd beschermer willen meten?

landrover_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:37

Ik heb voor mijn paard BR en Eskadron, maar het is ook afhankelijk van je paard welke soort het beste zit.. Mijn pony paste bijvoorbeeld de eskadron niet.
Dus ik zou ze gewoon eens proberen bij je paard, misschien kun je ze van iemand lenen ofzo?

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:38

Charos schreef:
Nee die zijn er niet helaas, zou je voor mij misschien de achterkant vd beschermer willen meten?

Ik ga zo naar stal, dan zal ik het voor je opmeten.
Ze zijn wel lang dat weet ik wel.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 08:40

Ze heeft altijd tussen cob en full dus het zal net wel net niet zijn, alvast heel erg bedankt!

@landrover, ik sta niet op een pensionstal dus kan niet zo makkelijk uitproberen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:27

Ik heb vroeger altijd eskadron gehad, hele fijne beschermers, maar vind ze nu te duur.
Vanaf dat ik bij de paarden rijde heb ik altijd BR en norton gehad! Super fijne beschermers en goede prijs kwaliteit verhouding.

Dat mensen die jij kenden witte plekken op de benen kregen van de BR is puur een fout van hunzelf! Dan zitten ze te strak of ze hebben ze te lang om gehouden... Als BR echt zo slecht was reden er niet zoveel mensen mee en al helemaal niet de topruiters!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:28

Charos schreef:
Ze heeft altijd tussen cob en full dus het zal net wel net niet zijn, alvast heel erg bedankt!

@landrover, ik sta niet op een pensionstal dus kan niet zo makkelijk uitproberen.

Ik heb even niet meegekregen wat voor pony je had? E pony?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:24

Charos schreef:
knabbelgirl schreef:

Ik open een topic met een vraag en dan zou het niet om mij gaan? Jawel want IK zoek peesbeschermers, ik vraag niet wat de rest van bokt het beste voor peesbeschermers kan gebruiken.

Ja maar het is van deze topics ook de bedoeling dat andere mensen er iets aan hebben. En dan hoeft het nog niet zo onvriendelijk want ik stoor me heel erg aan hoe jij reageerd, en ik ben niet de enige die dit zegt

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:44

Ik heb van die 3 in 1 beschermers van weatherbeeta. geloof dat ze nu van indra zijn (aan het tekentje te zien) ze zijn wel vrij prijzig (€65,-) maar zijn echt goed. en er zitten geen harde stukken aan die het been van je paard/pony kunnen beschadigen

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 11:37

rowo schreef:
Charos schreef:

Ik heb even niet meegekregen wat voor pony je had? E pony?

Een haflinger, cob valt altijd net te klein.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 11:38

knabbelgirl schreef:
Ja maar het is van deze topics ook de bedoeling dat andere mensen er iets aan hebben. En dan hoeft het nog niet zo onvriendelijk want ik stoor me heel erg aan hoe jij reageerd, en ik ben niet de enige die dit zegt

Mag je vinden, ik stoor me aan mensen die BR blijven roepen, sommige zelfs zonder enige toelichting.

Melissa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:41

Eskadron en Br (toch weer Br!!! vervelend voor je)
Zag dat je een toelichting hier voor wilt hebben??!! Nou bijdeze: Eskadron heeft een hele fijne pasvorm en hebben verschillende "soorten" (neoprene etc) alleen voor vele aan de dure kant.
Br heeft ook diezelfde fijne pasvorm, alleen deze is net weer een stuk goedkoper!!
Kan dat ik er overheen heb gelezen, maar waarom wou je geen BR??
Heb zonet even in je profiel gespiekt maar zie tot mijn verbazing dat je op alle foto'd Zonder peesbeschermers rijd.(op 1 foto na) Waarom wil je nu met gaan rijden (niet negatief bedoeld hoor maar ben gewoon nieuwschierig)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:21

Ze wil geen BR omdat ze van anderen heeft gehoord dat hun paarden er witte strepen van op de benen kregen.

BR juist wel omdat ze qua prijs kwaliteit verhouding echt goed zijn!! Goede pasvorm en ze blijven mooi, ook na vele malen in de wasmachine.. Ik heb eerlijk gezegd weinig verschil gemerkt tussen BR en eskadron, behalve de prijs.

En het is natuurlijk maar net hoe je met je spullen om gaat. Als je ze steeds smerig weglegd, er mee gooit etc dan vraag je erom dat ze sneller kapot zijn.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 12:23

Ik maak mijn spullen altijd netjes schoon, als ze niet schoon zijn krijg je natuurlijk bij alle beschermers vervelende plekken.

@Melissa24, als ik spring rijd ik meestal wel met beschermers ik heb nu protec maar die zijn aan de kleine kant (en een maatje groter te groot) en HB, de HB zijn wel fijn, maar erg gesleten.

Melissa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:36

rowo schreef:
Ze wil geen BR omdat ze van anderen heeft gehoord dat hun paarden er witte strepen van op de benen kregen.

BR juist wel omdat ze qua prijs kwaliteit verhouding echt goed zijn!! Goede pasvorm en ze blijven mooi, ook na vele malen in de wasmachine.. Ik heb eerlijk gezegd weinig verschil gemerkt tussen BR en eskadron, behalve de prijs.

En het is natuurlijk maar net hoe je met je spullen om gaat. Als je ze steeds smerig weglegd, er mee gooit etc dan vraag je erom dat ze sneller kapot zijn.

Ok, had ik even overheen gelezen... Bloos
Die witte haren/strepen op de benen zijn oude wondjes )als het genezen is krijgt het paard daar wite haartjes) en die krijg je dus van niet goed passende of te strakke kapjes!!
Neem aan dat TS deze ervaring ZELF heeft meegemaakt, heb namelijk nog nooit gehoord dat de kappen van Br problemen geven.

Charos: Succes met zoeken, en neem van mij aan Br is echt een kwalitaitief een heel goed product, kijk eens om je heen (vele topruiters rijden met deze beschreming).
Good luck!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:36

Je bent dus op zoek naar nieuwe omdat de andere kapot zijn?

Norton als eens geprobeerd? Daar heb ik ook 2 paar van. Goedkoper dan BR en ik merk eigenlijk weinig verschil.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:48

ik heb de beschermers van lami cell.
misschien is dat iets? maar ze lijken wel op de beschermers van BR Knipoog
misschien dat de maten van lami cell net iets anders zijn als de maten van BR, waardoor ze misschien beter zullen passen bij azra?

Marlo_es

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:08

BR vind ik ook het beste.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:22

Charos schreef:
Ben ik het niet met je eens, de HH die ik heb gehad vond ik kwalitatief niet denderend.

Nee idd, HH is niet echt goed. Maar ik had het ook eigenlijk over BR! Bloos

Iig succes met zoeken!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:11

Kijk anders nog eens op de website van de paardendrogist. Daar hebben ze mooie beschermers van Woofwear, NEW en Equilibrium.
Ik vind die Equilibrium Trizone er heel goed uitzien en ben wel benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft?

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:13

Ik zal vvor Jos Lansink of Eskadron gaan die zijn echt super!! Knipoog