Welk wedstrijd dekje heb jij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_Romeo

Re: Welk wedstrijd dekje heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:55

superlise schreef:
Ik heb een Roze HH met grijs streepje (ik spring alleen) en een gewoon lelijk wit dekje met zo'n punt en waar de ponyclub op staat.

ik ook die met springen ..en dressuur een lelijke met lelijk clublogo (maar die doe ik stiekum bijna nooit op Tong uitsteken ) en een witte van Kavalkade..blijft mooi met vaak wassen

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:09

twee gewone standaard witte die ik opdoe met training als reserve, en nog eentje met langs de twee zijden Oakland op. Die vind ik wel leuk, een van de andere twee wordt wel nog gesponsord binnenkort

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 13:50

Ik heb er 1 mooie voor dressuur wedstrijden (alleen doe ik die nu niet meer Knipoog ) zo van lamicell met een goed randje!
Dan 1 wit voor te springen ( ooit heeft m'n broer die voor m'n pony gekocht voor onderlinge wedstrijden en we wisten niet dat je in kleur mocht sprinegn Knipoog ) met rood randje.
En dan nu eentje voor m'n paard bruin met blauw randje staat Va Tout op en een bijpassend mutsje Knipoog

Gabriellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:38

1 Standaard wit sjabrak.

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:03

De curly van HH met een zilveren biesje. Staat heel chique!

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:05

1 Br event met de naam van onze vereniging, en een rabochabrak. Die heb ik al eens gewonnen, en ik vind hem zo fijn qua kwaliteit, dat ik het zonde vind om hem niet te gebruiken.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:08

ik heb een witte van Norton, Met logo van de manege waar ik rij. En een met een zilver randje... merkloos of iets dergelijks.
Misschien wil ik nog voor wedstrijden een fluwelen zwarte vooro p mijn bonte peerd;)

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 18:19

Uppojono schreef:
Ik heb net een witte PK Pad gekocht.. Had eerst gewoon een witte shabrak met een blauw randje. Die was wat aan de kleine kant, dus nu snel weer iets opgeven, kan iki hem gebruiken..

Die heb ik nu dus ook, heb je een foto ervan waarbij die op je paard ligt Lachen? Heb m nog niet bij die van mij opgedaan, hou hem nog even netjes (zaterdag examen ruiterbewijs Lachen )