Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:"Vergelijkbaar met Wintec".
Het is maar goed dat Wintec niet op de NL-Marktplaats kijkt anders zouden ze direct een advocaat inschakelen ;
(
DubbelDun schreef:Met die van Marktplaats... kan ik me niet voorstellen.
Ik zie vanaf de foto al dat het materiaal niet hetzelfde is
Schimmelig schreef:Dat is pertinent niet waar. Tot voor een half jaar hebben ze zowel in volwassen als in kindermaat zadels gehad van een kunstmateriaal (niet a la Wintec), maar van een soort plastic'stof' wat op een soort dik karton geplakt zat. Als je de fenders dubbeldeed dan brak het en bleef hangen aan de stiksels aan de zijkanten. Als versteviging zat er een flinterdun laagje hard plastik in nl.@ Dubbeldun: sterker nog, ZM heeft nooit kunststof verkochtenkel leer.
Niet specifiek jouw zadel, maar wel soortgelijken.Citaat:Je suggereert nog steeds dat dit zadel ''niet veilig'' is, how come? Je hebt het tenslotte nog nooit IRL gezien.
Ik denk dat een Wintec zonder problemen minimaal 10 jaar moet kunnen worden ondanks de redelijk lage prijs.Citaat:Dit zadel zal geen 15 jaar meegaan, maar daar is de prijs ook naar (dit is ook zo voor de meeste Wintec's overigens, of heb jij die wel eens 15 jaar zien meegaan?).
Citaat:Erg slecht dat je mensen met een smalle beurs trouwens veroordeelt. Op deze manier kunnen alleen ruiters met een 50K plus inkomen per jaar fatsoenlijk een paard houden, toch?
Lijkt me een leuke voor in mijn onderschrift, jammer dat ie al redelijk vol staatCitaat:''Western Betweter op de haverkist''![]()
![]()
Francis schreef:Je hebt gelijk, dit een-tweetje heeft lang genoeg geduurd.Maar mogen we nu weer on topic alsjeblieft.. 't ging hier om gekke, rare, opvallende zadels.. dit begint weer erg een reclame-spotje te worden.