Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neon schreef:hotfix???? wat is het waar krijg je het, wat kost het??? want ik vind dat sjabrak serieus geweldig!!!!!ik wil het... maar niet voro die rpijs
#Ymke# schreef:OMG voor op concours is die offwhite deken met offwhite dekje echt supergaaf!!!! (maar wel een beetje duur)
Lous schreef:Neon schreef:hotfix???? wat is het waar krijg je het, wat kost het??? want ik vind dat sjabrak serieus geweldig!!!!!ik wil het... maar niet voro die rpijs
hotfix is een apparaat waarmee je steentjes, sterretjes etc op stof kunt bevestigen.Je kunt het bij verschillende hobbywinkels kopen. Je betaald voor zo'n ding hier in de buurt iets van 40 euro en dan krijg je er ook nog een zakje met verschillende steentjes bij. Je kunt het ook gewoon doen met een soldeerbout als je die thuis al hebt. In de hobbywinkel kun je dan ook de steentjes kopen en verschillende sjablonen.
punkielover schreef:Gave spullen!!
dekje kost 130,-
deken 250,-
halster 50,-
lijn 25,-
bandages 25,-/30,-
Dit is toch wel belachelijk duur? En mischien gaan die diamantjes er snel af! En voor een hálster 50,- ?:S hoe durven ze het te vragen..![]()