Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marloezzke schreef:-En er is maar 1 maat van
heb je meer maten nodig dan, deze kan onder vz en dressuurzadel en spring en ze zijn niet overdreven groot.
MissEvil schreef:Ik heb bij Anky zo vaak het idee dat je alleen voor het 'Anky' labeltje betaald.
Ik heb 1x zo'n pad gehad, en na 2x ofzo weer verkocht, omdat hij schoof als de ziekte. En ook omdat mijn paard al zijn haren verloor.. (zag er nogal zielig uit).
Het zadel moest toen nog wel opgevuld worden, kan zijn dat het daaraan lag dat het schoof. (het was btw zo'n HH comfort Pad, geen Anky).
En daarbij heb ik helemaal geen geld om 50 eurie aan een kleedje voor onder het zadel te betalen![]()
Véél te duur!!
Elaine schreef:MissEvil schreef:Ik heb bij Anky zo vaak het idee dat je alleen voor het 'Anky' labeltje betaald.
Ik heb 1x zo'n pad gehad, en na 2x ofzo weer verkocht, omdat hij schoof als de ziekte. En ook omdat mijn paard al zijn haren verloor.. (zag er nogal zielig uit).
Het zadel moest toen nog wel opgevuld worden, kan zijn dat het daaraan lag dat het schoof. (het was btw zo'n HH comfort Pad, geen Anky).
En daarbij heb ik helemaal geen geld om 50 eurie aan een kleedje voor onder het zadel te betalen![]()
Véél te duur!!
Tja of je komt ieder jaar een dekje van 20 á 25 euro. Of je koopt 1 dekje van 50 euro waar je een jaar of 4 meedoet.
Elaine schreef:Vreemde opmerking.
Omdat ik een voorstander ben moet ik maar gelijk aandelen hebben in Anky
Nee, ik ken gewoon een product wat zijn prijs meer dan waard is en wat goede kwaliteit heeft.