Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cer schreef:runningkawa schreef:Overigens heb ik nog nooit het advies gekregen dat ding strakker te doen
Dat zeggen alleen penny's en slechte instucteurs
Zou ik een instructeur krijgen die dat zou adviseren, was de les voorbij.
En het is macht der gewoonte denk ik..
er zijn echt verbazingwekkend veel mensen die volgens 'regeltjes' en gewoontes rijden 'omdat het nu eenmaal zo is'...
Remember schreef:Maar je laat de foto's die ik plaatste en het filmpje helemaal links liggen, zie jij daarop een paard dat 'zielig' is in belemmerd wordt door de neusriem(en)??? Graag echt eerlijk antwoord, als je me verschrikkelijk beroerd vind rijden hoor ik dat ook graag dan kan ik er namelijk wat aan gaan doen
Remember schreef:Daarom vraag ik ook waarom hns niet ingaat op de foto's en de filmpjes van mij, want mijns inziens zie je daar een paard, mét neusriem weleenswaar, dat gewoon vrolijk en attent haar werk doet, in haar waarde gelaten wordt en zeker niet beperkt/ingesnoerd wordt door de neusriem(en).
runningkawa schreef:Ik snap dat ook goed
Ik kan er ook niet tegen als mensen hun paard aansingelen bij de mond.
Maar hoe dat nu ff daar verkondigd werd, werd ik spontaan zwak en misselijk van.
Het lijkt wel of ze niet in willen zien dat een heleboel mensen dat niet doen.
En ook al zeggen ze hier, ik heb het los, wordt dat blijkbaar niet geloofd, want je bent geen natural, dan is er 1 andere optie, een dierenbeul. Iets er tussen bestaat niet.
runningkawa schreef:Nou een 3/ 4 jarige wil best nog wel eens kijken als hij net onder het zadel is, of hij echt niet naar links kan, als rechts zijn moeilijke kant is
Margreet schreef:Nou hehe, kwartje valt. Wil je dan eindelijk aannemen dat er betreffende neusriemen ook "grijs" bestaat?
runningkawa schreef:Ja, maar het ginf hier over vrijheid, je neemt gewoon als je op een paard zit zijn vrijheid in bepaalde dingen af.
Als ik wil dat hij rechts gaat, gaat hij rechts.