Ik kan niets anders zeggen dan: "HET FIJNSTE ZADEL WAT ER IS" Het is echt een heerlijk zadel. Kost wat, maar dan heb je het wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Norway_girl schreef:Met deze jongen:
Ik kan niets anders zeggen dan: "HET FIJNSTE ZADEL WAT ER IS" Het is echt een heerlijk zadel. Kost wat, maar dan heb je het wel
jessy1989 schreef:ik heb een kieffer malmö
die heeft niet zo'n overdreven diepe zit
en een redelijk kleine kniewrong
ik vind hem heel lekker rijden hij heeft ook een brede ruimte tussen de kussens dus de ruggengraat ligt goed vrij .
maar je kunt ook naar een ruitersportzaak en dan met je paard uitproberen wat bij jullie past
germie schreef:Norway_girl schreef:Met deze jongen:
Inderdaad. Ik heb dit zadel ook, maar dan in bruin met zwart. Zelfs een sprongetje is er nog goed mee te maken.
Ursy schreef:Ik heb dus ook de stubben meastoso en de stubben maestoso de luxe uitgeprobeerd, mijn benen kwamen over de kniewrong heen en ik kon erg moeilijk met mijn benen aan het paard komen. Hebben de gebruikers van stubben meastoso hier geen last van? Ik vind het overigens wel een prachtig zadel..