Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Maar als je dit bij je oude bit niet hoefde, wil het toch zeggen dat er iets niet klopt.
Het is niet normaal als je altijd vaseline moet gebruiken
runningkawa schreef:Maar als dressuurmiepje zijnde heb je niets aan dat bit.
runningkawa schreef:Omdat het met dat losse tussenstukje niet op de lijst van toegestane bitten staat (wat al vermeld werd op de vorige pagina)
Citaat:Kijk! Daar hebben we wat aan! Heel goed!
@ Runningkawa: heb jij misschien een idee welk bit zij dan zou kunnen gebruiken?
vincenza schreef:
@beau_diva: welke bitten heb jij al gebruikt en hoe ben je op het idee gekomen om eens een Myler te gebruiken. Of heb je dat al gesteld. Moet ik even nalezen in dit topic.
runningkawa schreef:http://www.toklat.com/myler/dressage.html
Maar deze staat als enigste aangegeven als toegestaan bij de dressuur.
Dus niet met een apart rolletje in het midden.
(en persoonlijk zou ik een rolletje van een ander metaal soort al nooit inhangen.)
Alane schreef:Maar waarom dan op voorhand al een ander mondstuk kiezen als je niet echt een vinger op "het" probleem kunt leggen?
runningkawa schreef:
En omdat er maar weinig jury's kijken naar het bit, wil je maar zeggen dat je maar ff vals moet gaan spelen en je niet aan de regels hoeft te houden?
ow neej absoluut niet!!
Net wat alane zegt, als je niet met zwarte sportschoenen mag rijden, koop je toch ook de witte zolen. Want anders heb je er alleen thuis was aan.
en jullie snappen me denk ik verkeerd, waarom als er een beter bit is voor me pony, waarom zou ik dan nog met me oude bit blijven rijden?
runningkawa schreef:Ik begrijp je wel
Maar er is een engels spreekwoord
If it ain't broke don't fix it
Met andere woorden, wat goed is niet vervangen
beau_diva schreef:en jullie snappen me denk ik verkeerd, waarom als er een beter bit is voor me pony, waarom zou ik dan nog met me oude bit blijven rijden?