Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TICKELS schreef:Marritt schreef:Ik heb niet veel ervaring met verschillende merken, maar ik heb net een nieuw dressuurzadel van Ideal Equestrians. Een vrij onbekend merk in de zadels, maar ze maken ook veel tuigen voor het aangespannen rijden.
Echt een topzadel![]()
Zit heerlijk, fijn leder, en ligt super, ben er heel blij mee
Blijft jouw zadel wel recht liggen op je paard? Bij mij ging hij steeds scheef, zitvlak was ook scheef, 4x de zadelmaker aan huis gehad, 2 zadels gehad in 1 jaar (Ideal).
Toen was ik het zo zat... Rijd nu op KN Allegro en die is wel recht! Mag nu M2 starten met haar!
Later hoorde ik dat er bij mij op stal diverse mensen ook zo'n zadel gahad hadden en allemaal problemen hadden(schuiven ,scheef gaan, scheef zitvlak enz.)
Urielle schreef:Ook ik nomineer dan de Passier Grand Gilbert. Kwaliteitszadel, fijne zit, past op veel paarden, blijft mooi en is een erg waardevast zadel.
Hollybolly schreef:dat jullie allemaal zoveel centjes hebben voor een passier grand gilbertik niet hoor, dus daar ga ik ook niet naar op zoek, maar ze zijn zo te horen wel erg goed. bedankt voor de reacties
zo krijg ik toch een beetje een beeld wat voor zadels er te koop zijn.
contessa schreef:Ik zweer bij de WB3 of 4 van Hulsebos.