Welk stang en trens hoofdstel hebben jullie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 12:06

Nou, ik heb hem besteld, en Passier levert pas in november. Die winkelier kan er ook niet aankomen doormiddeel van zijn inkoopcombinatie. Dus vanavond ga ik even naar Langeraap toe, om er een te kopen, want daar hebben ze wel Passier hoofdstellen.

En dan maak ik een foto

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:16

Oke nou ik ben benieuwd hoor!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:30

Ik was helemaal niet op zoek naar een S&T hoofstel aangezien ik nog moet beginnen in de M2...maar goed ik was aan het surfen op Ebay en toen kwam ik dit hoofdstel tegen. Voor de grap een bod op gedaan en vorige week dus ontvangen. Ziet er in het echt eigenlijk nog beter uit, netjes afgewerkt en ik wilde graag een met zilver afgewerkt hoofdstel hebben, die zilveren randjes hoefden voor mij niet maar ach het misstaat niet. Mocht het me gaan tegenstaan kan ik heel simpel die stukken vervangen........

Afbeelding

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:36

Net hoofdstel hoor!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:54

ja nu nog naar de m2 Nee ik ga volgende maand over!

Op dit hoofdstel had ik voor de grap een bod gedaan van maximaal 35 euro.....nooit gedacht dat ik t daarvoor zou kunnen kopen. Het was dus slechts 29 euro en daar kwamen wat verzendkosten bij en overboekingskosten voor betaling buitenland (komt uit duitsland) dus uiteindelijk was ik voor nog geen 40 euro klaar.....kan je niet voor zonder zitten toch???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 13:07

Das echt een superdeal! Ook al gebruik je m maar kort of pas over een paar jaar, je hebt er iig alvast 1 en je kan later altijd uitkijken naar een nieuwe die helemaal naar wens is

Mungbean

Re: Welk stang en trens hoofdstel hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:20

Ik ben nu wel helemaal in de war over de grootte van de bitten hoor! iedereen lijkt het dus anders te hebben: evengroot, stang breder, trens breder. Betekend dat dat ik alles moet uit proberen?
Ik zag trouwens dat euroriding ook behoorlijk nette ST hoofdstellen had voor een nette prijs (rond 100 euro). Aangezien mijn zadel daarvan erg goed bevalt, is dat misschien wel een optie. Ze hadden ook een rondgenaaide, maar dat was een normaal trens hoofdstel, misschien kunnen ze het wel verbouwen.

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:44

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 23:07

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 23:12

wouw, staat m erg goed!!!
hoe ben je nu toch aan het hoofdstel gekomen dan?

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 23:18

Die winkel waar ik hem eerst heb besteld, waren bij Mr. Ed. En daar hadden ze dit hoofdstel WEL hangen, dus hebben ze het daar voor mij meegenomen. Dus ze hebben er wel alles aan gedaan om er aan te kunnen komen.
Wel service...

Otango

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 23:37

Ik ben bezig met het bestellen van een Schumacher.. twijfel alleen nog over de frontriem... heeft iemand ervaring met dit merk...?

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:38

Ik heb voor Joop een Kieffer Bombiert, gewoon helemaal zart.
Prima hoofdstel, gaat al jááren mee en doet het nog goed
Maar niet echt iets bijzonders verder

En Tom rijd ik op dit moment nog op een zwarte Kavalkade (met enkel kopstuk), met een heel smalle Döbert frontriem met swarovski steentjes. Die staat hem erg chique
Wil onderhand ook wel een rondgenaaide voor hem gaan kopen, staat toch mooier bij dat fijne koppie.
Alleen niet die van Passier, dat laat mijn portemonnee niet toe

Zal eens kijken of ik foto's kan maken

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 18:52

Ik zag vandaag ook een erg mooie rondgenaaide liggen van HB voor 100 euro! Die prijs viel me mee en het hoofdstel zag er goed uit. Misschien dat ik die later nog eens koop!

Oceans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 00:31

Ik heb een rondgenaaide stubben.

Afbeelding

beb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 00:46

hoi ik heb een passier en ben aan t sparen voor een rondgenaaide van passier die vind ik super mooi!!!!!!!!!!!!!

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:06

Wauw Angeliek, hij is dus écht super mooi.
Bettine; Ben wel erg benieuwd naar jouw hoofdstellen!

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:38

Wat kost het rondgenaaide stubben hoofdstel?
Wist niet dat Stubben ze ook had.
Ik zoek n trainingshoofdstel en de Passier vind ik daar wat te duur voor, heb hem wel voor op wedstrijd.

Als iemand mij snel kan zeggen hoe ik de foto erop kan zetten dan plaats ik hem even.

Oceans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 21:16

Mijn stubben is al een ouder model en ik ben niet zeker of ze deze nog verkopen.

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:39

Ik heb sinds vorige week een Passier, weet niet welke naam erachter zit. Hij is gewoon zwart, en de frontriem zitten diamantjes in, erg chique. Dan heb je dat hoofdstel een dag, gaat je paard onderuit in het land en zegt de DA, ja dat is wss een peesblessure. Nou ik had het even niet meer . Gelukkig bleek het een paar dagen later mee te vallen en had ze alleen dr kogel verdraaid, dus heb ik m alweer ingehad

xafir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 12:56

das denk ik de libra!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:22

Heb vandaag even een foto gemaakt van tom met zijn Kavalkade S&T met Döbert frontriem (eindelijk dan Knipoog).
Niet de mooiste foto, maar je hebt een idee Lachen

Afbeelding

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:47

Die frontriem heb ik ook aan mijn S&T van Döbert Haha! . Trouwens voor het eerst dat ik iemand zie met een slobberriempje Ja. Staat 'm goed hoor!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:50

Slobberriempje zit er eigenlijk aan voor Joop.
Ik rijd ze allebei op dezelfde stang (niet zo handig, moet steeds wisselen), en Joop hapt altijd naar de stang, en krijgt dan wondjes (dus bloed) in zijn mond, met slobberriempje kan hij dat niet.

Vind deze frontriem zo chique, dat hele smalle riempje Ja

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:54

Bij mij was het helaas niet helemaal goed gegaan met bestellen (had 'm op maat laten maken, hoofdstel in maat cob en wilde de frontriem full, maar die is ook cob), maar anders gaat ie ook heel mooi hangen! Misschien dat ik 'm nog om ga ruilen voor een full, maar hij is zowiezo mooi en erg verfijnd Pling

Ik heb m'n bitten nog niet binnen maar ben wel van plan met slobberriempje te gaan rijden, stang ligt dan net wat stabieler en ik verwacht dat ik de meeste tijd mijn stangteugel toch aardig los heb hangen, dat de stang dan toch stil ligt lijkt me wel fijner Ja