Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

clips bij gekocht(teugel door clip,clip vast aan hoofdstel)
) maar overgaan op touwteugels straks. Eerst maar eens kijken hoe het bevalt. Wat een slim idee CarS van die clips! Daar zou ik nou zelf gewoon niet opkomen. Kun je die bij een DHZ zaak halen of zo? Anders is het idd een heel gedoe met zo'n teugelriempje loshalen, al dat gefrunnik dan weer aan dat hoofd...
koopt. Groot gelijk heeft ie. Advertentie is wel weggehaald van MP. Maar is vind het er prachtig uitzien, leer glimmend en neusriem echt super gestikt en lekker zachte padding.
merrieveulen schreef:hallo!
ik ben op zoek naar een bitloos hoofdstel, en kwam deze tegen. heeft iemand ervaring met deze verkoper, en met dit hoofdstel? het praatje dat erbij staat is leuk voor de verkoop, maar echt betrouwbaar klinkt het IMO niet namelijk. het hoofdstel zal best goed zijn, maar het is logisch dat er paarden zijn die eraan moeten wennen. Faram is prima bitloos te rijden, alleen wil ik nu weleens wat anders dan een (touw) halster.
bitloos hoofdstel
en ik wou straks nog gaan uitproberen. Even aankijken maar. 

Ze vond een putdeksel op de weg ook òntzettend eng maar liep er keurig langs met wat gesnuif 
Soxje schreef:Enige puntje van kritiek is dat die kruisriempjes wel iets langer hadden mogen zijn en dat ze ook niet echt losvallen bij losse teugels. Misschien moet het leer nog wat soepeler worden? Of het hoort zo, dat er toch effect blijft van een soort neusriem. Nu nog gouden clipjes. O ja, ze heeft ook heel even ermee gegraasd

Citaat:Smurf, wat voor teugels gebruik jij?