Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:meiske16 schreef:maar ik houd me taxatie op ongeveer 200 euro
Ik dacht eerst ' nee, toch niet zo weinig'?
Maar na het bekijken van wat aangeboden wintecjes,' ja, inderdaad, zo weinig dus'
Ik ga mee met de taxatie van meiske, €200.
Ik zou wel, als ik de verkoper was, de winst eruit proberen te halen met de toebehoren, dus zeg, €200 kaal, en zeg €250 inclusief, en anders dat spul los verkopen.
Wat een waardevermindering bij die kunststofzadels zeg, je kan er makkelijk nog dik een jaar of 6 (zeker) op rijden, en dan zo'n bedrag.
Hoe oud is het zadel nu, eigenlijk?
Helaas doet kunststof het nog steeds niet goed in de conservatieve ruitersportwereld, terwijl het ook zoveel voordelen heeft...Enfin, succes met de verkoop.
Nimmedor schreef:Wat kan ik voor een euroriding jade II zadel vragen?
Er is maar 5 keer ofzo op het zadel gezeten, geen gebruikssporen.
Ik weet niet wat ze precies nieuw zijn, maar ik dacht iets van 900 euro ofzo.
Bitch schreef:Een anky-pad moet je gewoon op deze site zetten en de een biedt nog meer dan de ander. Volgens mij gaan die dingen soms wel weg voor meer dan de nieuwprijs. Dus je zal er zeker €40 voor vangen.
Persoonlijk snap ik die Anky-hype totaal niet, maar dat zal wel volledig aan mij liggen.
meiske16 schreef:Nimmedor schreef:Wat kan ik voor een euroriding jade II zadel vragen?
Er is maar 5 keer ofzo op het zadel gezeten, geen gebruikssporen.
Ik weet niet wat ze precies nieuw zijn, maar ik dacht iets van 900 euro ofzo.
verder totaal helemaal nieuw?
dus laat zeggen een paar maandjes oud?
dan zon 700 tot 750 euro
klinkt misschien laag maar het komt omdat wanneer je met nieuw spul de winkel uitloopt zakt het al weer flink in prijs en waarde....
(denk maar aan een nieuwe auto...)
meiske16 schreef:Bitch schreef:Een anky-pad moet je gewoon op deze site zetten en de een biedt nog meer dan de ander. Volgens mij gaan die dingen soms wel weg voor meer dan de nieuwprijs. Dus je zal er zeker €40 voor vangen.
Persoonlijk snap ik die Anky-hype totaal niet, maar dat zal wel volledig aan mij liggen.
neej die anky hype snap ik ook niet helemaal
maar datis denk ik een beetje te vergelijken met het dragen van merkkleding,like Replay,GSUS enz.
Bitch schreef:Euroriding, is duits volgens mij, dus over het algemeen vakmanschap. Maar het lijkt mij in de catagorie B-merken te vallen, dus zeg maar zoiets als JorgCanaves, Hubertus etc.
Het is een mooi zadel, dat voorop gesteld,nieuw schat ik ze op € 800.
Ik denk dat je hier € 400 voor kan vragen, maar dan moet je wel mazzel hebben.
Het vervelende is, dat je voor dat geld ook een-ouder- A-merk kan kopen, en dat nekt vaak ook de prijs.
Maar het is een mooi zadel, diepe zit, keilkussens, 3-puntssingel systeem, dus vwb de afwerking en wat je ervoor, zou kunnen, krijgen, ik schat dus € 400.
Nimmedor schreef:Bitch schreef:Euroriding, is duits volgens mij, dus over het algemeen vakmanschap. Maar het lijkt mij in de catagorie B-merken te vallen, dus zeg maar zoiets als JorgCanaves, Hubertus etc.
Het is een mooi zadel, dat voorop gesteld,nieuw schat ik ze op € 800.
Ik denk dat je hier € 400 voor kan vragen, maar dan moet je wel mazzel hebben.
Het vervelende is, dat je voor dat geld ook een-ouder- A-merk kan kopen, en dat nekt vaak ook de prijs.
Maar het is een mooi zadel, diepe zit, keilkussens, 3-puntssingel systeem, dus vwb de afwerking en wat je ervoor, zou kunnen, krijgen, ik schat dus € 400.
Hij is 2 maand oud, en heb er nieuw €880 voor betaald, en eerder in dit topic toen ik de foto's nog niet had werd die op €600 geschat...
Rachacha schreef:Een merkloos vzh zadel, 1 jaartje oud, zwart met gebruikssporen?Nieuw was ie 200 euro
meiske16 schreef:75 euro
aangezien de nieuwprijs ook niet hoog was,en het merkloos is,en enkele gebruikssporen heeft.