Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Femke_Tweety schreef:Wat mij betreft worden die twee hartstikke nieuwe accounts (TS en Steven beide deze maand geregistreerd) onderhand gewoon een keer van bokt af geknikkerd.
Het enige dat er gebeurd is dat ze elkaar lopen op te naaien in 2 topics en verder 0,0 positieve bijdrage aan bokt.
Ik blijf braaf die fittie berichten temmen, maar het haalt weinig uit helaas.
Poekkie schreef:In dat topic staat ook dat het om een 22 jarige zieke (cushing) pony gaat. Voor zoiets krijg je meestal geen geld, integendeel, die geraak je aan de straatstenen niet kwijt. Dus lijkt me ook logisch dat de bijrijder dacht/denkt dat de spullen wel bij de koopsprijs ingezeten zullen hebben. Ik denk dat het een verstandige beslissing is van TS om het er bij te laten en ze beter blij kan zijn dat zulke pony goed terecht is gekomen dan te zitten prullen over een zadel nu.
anjali schreef:Poekkie schreef:In dat topic staat ook dat het om een 22 jarige zieke (cushing) pony gaat. Voor zoiets krijg je meestal geen geld, integendeel, die geraak je aan de straatstenen niet kwijt. Dus lijkt me ook logisch dat de bijrijder dacht/denkt dat de spullen wel bij de koopsprijs ingezeten zullen hebben. Ik denk dat het een verstandige beslissing is van TS om het er bij te laten en ze beter blij kan zijn dat zulke pony goed terecht is gekomen dan te zitten prullen over een zadel nu.
Raar misschien maar bekijk de recente advertenties maar eens waar voor 22-jarige ponies nog duizenden euro's worden gevraagd. Op deze leeftijd mankeren ze vaak toch wel wat maar als ze nog berijdbaar zijn is er momenteel een behoorlijke markt voor omdat nogal wat mensen een heel braaf en rustig paard willen.
nine1987 schreef:Dreamboy schreef:Ik heb zomaar het vermoeden dat Steven geen Steven is maar de nieuwe eigenaresse van de haflinger.
Mja TS heeft d'r een 22 jarige haflinger met cushing in de maag gesplitst, die op werd gereden met een niet passend zadel.. Ik zou dan ook not amused zijn..
nine1987 schreef:Mja TS heeft d'r een 22 jarige haflinger met cushing in de maag gesplitst, die op werd gereden met een niet passend zadel.. Ik zou dan ook not amused zijn..
nine1987 schreef:Dreamboy schreef:Ik heb zomaar het vermoeden dat Steven geen Steven is maar de nieuwe eigenaresse van de haflinger.
Mja TS heeft d'r een 22 jarige haflinger met cushing in de maag gesplitst, die op werd gereden met een niet passend zadel.. Ik zou dan ook not amused zijn..