Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Desi_2409 schreef:Ik heb deze recent aangeschaft (tweedehands)
[ Afbeelding ]
Een Gaston Mercier Doline I
Super licht, heeft een heerlijke zachte zit en wrongen.
Een Gastion Mercier Doline I
[ Afbeelding ]
Signe schreef:Ik geloof dat onze smaak behoorlijk overeen komt uudje. Mooi spul zeg en mooi paardje ook. Die laatste is de barefoot? Doet me denken aan een Romeins zadel.
uudje schreef:@Waidida.
Met de buttera kan je eigenlijk alles. Ik rijd er mee in de bak, ga er uren mee buiten rijden, want is een heerlijk zadel voor lange afstanden, en je zou er ook mee kunnen springen. Ik ben niet van het springen, maar heb wel een keer over een klein boomstammetje gesprongen met dit zadel. Mooi zadel heb je! Hou wel van dat barokke
Waidida schreef:uudje schreef:@Waidida.
Met de buttera kan je eigenlijk alles. Ik rijd er mee in de bak, ga er uren mee buiten rijden, want is een heerlijk zadel voor lange afstanden, en je zou er ook mee kunnen springen. Ik ben niet van het springen, maar heb wel een keer over een klein boomstammetje gesprongen met dit zadel. Mooi zadel heb je! Hou wel van dat barokke
Zit de pommel vooraan dan niet in de weg voor de verlichte zit? nu had ik altijd wel een overachiever maar ik voelde soms bij een gekke sprong de voorkamer van mijn dressuurzadel wel eens in mijn maag![]()
jaa ik ben ook helemaal weg van het barok! lang getwijfeld om hem te verkopen wegens aanschaf nieuw paard en dat het niet toegelaten is op gewone wedstrijden. maar aangezien mijn ambities toch bij de Working Equitation liggen (en daar mag zoiets wel geloof ik) toch maar even bijgehouden.
Kinke schreef:meelezer kwijlt bij deze zadels
Ik vind die Buttera echt prachtig, maar t is me niet duidelijk hoe de zitmaten zijn
Natascha schreef:Mooi! Lijkt op het mijne (zie foto hieronder).[ Afbeelding ]
miereneter schreef:Natascha schreef:Mooi! Lijkt op het mijne (zie foto hieronder).[ Afbeelding ]
Toffe collectie, Uudje. De Happy Valley lijkt wat op de Lazy Mountain, of is dat gezichtsbedrog?
Jouw Cadiz blijft speciaal, Waidida. In het WEH-regelboek staat er enkel dat een zadel goed moet passen, verder geen specificaties. Dus je zou goed moeten zitten met jouw zadel (mits het past).
[ Afbeelding ]
miereneter schreef:Natascha schreef:Mooi! Lijkt op het mijne (zie foto hieronder).[ Afbeelding ]
Toffe collectie, Uudje. De Happy Valley lijkt wat op de Lazy Mountain, of is dat gezichtsbedrog?
Jouw Cadiz blijft speciaal, Waidida. In het WEH-regelboek staat er enkel dat een zadel goed moet passen, verder geen specificaties. Dus je zou goed moeten zitten met jouw zadel (mits het past).
[ Afbeelding ]
EmberGlow schreef:[ Afbeelding ]
Mijn zelfontworpen en zelfgemaakte Visalia type westernzadel (met hulp van Vaquero zadels).
Ik ben er nog steeds zo blij mee! Waarschijnlijk ga ik in de komende paar jaar voor mijn 2 jonkies weer zadels maken. Nog even nadenken over het ontwerp.