Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BranwenGC

Berichten: 392
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 21:20

Celebi schreef:
Jammer dat het zo ver weg is, maar misschien is dat alleen maar beter. :+


:Y)

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 09:46

lotte002 schreef:
Dit weekend in Prinsenbeek ook zag ik,wij willen zondag een kijkje nemen [ [url=m/MJTbcg.jpg]Afbeelding[/url] ]



Waar heb je deze info vandaan? Is het daar ook zo dat de korting oploopt met de tijden? Want ben wel benieuwd hoe laat ik er zou moeten zijn :')

lotte002

Berichten: 1533
Geregistreerd: 29-01-06

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 09:54

op de facebookpagina van JRS, ik zou zaterdag niet gaan als ik het zo lees := wij willen zondagmiddag gaan

Afbeelding

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:48

Oh daar, thnx! Vraag me wel af hoe het daar werkt dan. Bij CM zelf heb je afhankelijk van het tijdstip 20, 40 of 60% korting. Als ik het bij JRS lees is het 'tot 60% korting' dus idee kan het zelfde zijn, maar kan ook dat ze een mix hebben. En ik mag alleen kopen met 60% korting :') Dus denk dat ik dan gewoon naar CM ga haha, weet ik het zeker. (En is eigenlijk ook wel dichterbij)

Wiwabalia

Berichten: 4706
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:48

Ik heb gister mijn dekjes geteld, 19 nu totaal.

Wel sneu, 20 is een mooier getal.. :o

swatch
Berichten: 1387
Geregistreerd: 08-08-07

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:52

Ik heb nog een terracotta, beige en een mulberry te koop. Suede dekjes, iemand interesse?

Saaams

Berichten: 13322
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:57

xRoossie95 schreef:
Oh daar, thnx! Vraag me wel af hoe het daar werkt dan. Bij CM zelf heb je afhankelijk van het tijdstip 20, 40 of 60% korting. Als ik het bij JRS lees is het 'tot 60% korting' dus idee kan het zelfde zijn, maar kan ook dat ze een mix hebben. En ik mag alleen kopen met 60% korting :') Dus denk dat ik dan gewoon naar CM ga haha, weet ik het zeker. (En is eigenlijk ook wel dichterbij)


Ik ga ook naar CM, 29 okt!
Benieuwd welke kleuren er nu in de actie komen. Als t nog steeds de oude collectie is hoop ik op het scoren van de marine & baselayer sienna.

Flubberboot

Berichten: 3001
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 12:16

Wiwabalia schreef:
Ik heb gister mijn dekjes geteld, 19 nu totaal.

Wel sneu, 20 is een mooier getal.. :o

Daar is maar 1 oplossing voor… Er nog eentje bijhalen.

Wiwabalia

Berichten: 4706
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:41

Ik wil zoiezo nog de Chili Red & bruine suede erbij. Laatst de Benetton Blue gekocht via mp. Misschien Wisteria nog. Mist evt in loire? Heb er nog een paar op het “misschien” lijstje. Is er iemand die Ice Blue en Mist heeft voor een vos?

Met de nieuwe collectie wacht ik even als ze in de korting schieten, en dan nog weet ik niet of ik ze aanschaf.

Farjen

Berichten: 8056
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:46

Wiwabalia schreef:
Ik wil zoiezo nog de Chili Red & bruine suede erbij. Laatst de Benetton Blue gekocht via mp. Misschien Wisteria nog. Mist evt in loire? Heb er nog een paar op het “misschien” lijstje. Is er iemand die Ice Blue en Mist heeft voor een vos?

Met de nieuwe collectie wacht ik even als ze in de korting schieten, en dan nog weet ik niet of ik ze aanschaf.


Mijn perfecte chili red heb ik net verkocht, stom :D
Ik heb wel een foto van de ice blue en mist maar in Loire, staat er geen in de openingscollage?

Wiwabalia

Berichten: 4706
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:52

Stom, vergeten dat we de mooie bingo karten hebben nu (wel handig!)

Vind de suede mist tegenvallen op een vos, vooral omdat mijn vos al erg logt van zichzelf is, de loire variant vind ik dan nog wel leuk. Twijfe. :+

Farjen

Berichten: 8056
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:54

Ik dacht dat hij ook wat flets ging zijn, maar ik vind hem erg schattig :D

Afbeelding

Afbeelding

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:07

Saaams schreef:
xRoossie95 schreef:
Oh daar, thnx! Vraag me wel af hoe het daar werkt dan. Bij CM zelf heb je afhankelijk van het tijdstip 20, 40 of 60% korting. Als ik het bij JRS lees is het 'tot 60% korting' dus idee kan het zelfde zijn, maar kan ook dat ze een mix hebben. En ik mag alleen kopen met 60% korting :') Dus denk dat ik dan gewoon naar CM ga haha, weet ik het zeker. (En is eigenlijk ook wel dichterbij)


Ik ga ook naar CM, 29 okt!
Benieuwd welke kleuren er nu in de actie komen. Als t nog steeds de oude collectie is hoop ik op het scoren van de marine & baselayer sienna.


Ik hoop stiekem ook op nieuwere collecties. Wil graag de wisteria. En eigenlijk ook de spruce, maar gok dat dat te snel is :') Marine heb ik er vorig jaar al gekocht, nog steeds erg blij mee

Maddy_Paola

Berichten: 1340
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 11:21

xRoossie95 schreef:
Oh daar, thnx! Vraag me wel af hoe het daar werkt dan. Bij CM zelf heb je afhankelijk van het tijdstip 20, 40 of 60% korting. Als ik het bij JRS lees is het 'tot 60% korting' dus idee kan het zelfde zijn, maar kan ook dat ze een mix hebben. En ik mag alleen kopen met 60% korting :') Dus denk dat ik dan gewoon naar CM ga haha, weet ik het zeker. (En is eigenlijk ook wel dichterbij)


Wat ik begreep is het bij jrs een mix van kortingen, die wel stabiel blijven.
Bij cm oplopend.
De outlet bij jrs is wel opgezet door cm, alleen is dat editie zuid, maar wel andere 'regels'

Irisjuliax
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 20:12

Vandaag dolblij naar het pakketpunt omdat ik tweedehands een truffle dekje had gescoord. Helemaal blij omdat s/m toch moeilijker te vinden is. Deze was nieuw met prijskaartje en heb er echt twee maanden op moeten wachten omdat de verkoper moeilijk deed met verzenden.. dat had al een teken moeten zijn..

Dekje komt binnen, inderdaad met kaartje. Maar na het openen van de zak (heb ik open gescheurd) zie ik dat er een onwijze scheur in het leer en de stof zit, heeft iemand dus met een mes het dekje uitgepakt en erin gesneden…ik was het niet..

Afbeelding


Ik koop al mijn spullen tweedehands maar met lemieux heb ik echt vaak pech ;( . Via Vinted gekocht waar eigenlijk geen paardenspullen verkocht mogen worden.. dus heb geen poot om op te staan natuurlijk. :+

Niqui

Berichten: 2196
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 20:30

Dat is balen zeg. Wat een rotstreek. Ik zou toch proberen het te verhalen via Vinted.. De verkoper is in overtreding met haar artikel en jij toch niet?

upendo

Berichten: 22328
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 21:16

Zou vooral aangeven dat je een probleem hebt!

JenniferU
Berichten: 2220
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 21:50

upendo schreef:
Zou vooral aangeven dat je een probleem hebt!

Ik zou dit ook doen inderdaad

lotte002

Berichten: 1533
Geregistreerd: 29-01-06

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 18:50

Is er hier toevallig iemand naar de outlet geweest vandaag van JRS ?

Rizette
Berichten: 4461
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 19:46


vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 19:53

lotte002 schreef:
Is er hier toevallig iemand naar de outlet geweest vandaag van JRS ?

Ja! Heel veel aanbod en hele goede aanbiedingen :) zeker bezoekje waard wat mij betreft. Ik ben in ieder geval goed geslaagd.

Rizette
Berichten: 4461
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 20:00

Irisjuliax schreef:
Vandaag dolblij naar het pakketpunt omdat ik tweedehands een truffle dekje had gescoord. Helemaal blij omdat s/m toch moeilijker te vinden is. Deze was nieuw met prijskaartje en heb er echt twee maanden op moeten wachten omdat de verkoper moeilijk deed met verzenden.. dat had al een teken moeten zijn..

Dekje komt binnen, inderdaad met kaartje. Maar na het openen van de zak (heb ik open gescheurd) zie ik dat er een onwijze scheur in het leer en de stof zit, heeft iemand dus met een mes het dekje uitgepakt en erin gesneden…ik was het niet..

[ [url=m/WuoviS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik koop al mijn spullen tweedehands maar met lemieux heb ik echt vaak pech ;( . Via Vinted gekocht waar eigenlijk geen paardenspullen verkocht mogen worden.. dus heb geen poot om op te staan natuurlijk. :+

De truffle in cob is bij het Gareel nog nieuw te koop voor 72 maar daar heb je niet veel aan natuurlijk. Echt een rotstreek om dit te versturen naar jou.

lotte002

Berichten: 1533
Geregistreerd: 29-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 20:33

vaaleriee schreef:
lotte002 schreef:
Is er hier toevallig iemand naar de outlet geweest vandaag van JRS ?

Ja! Heel veel aanbod en hele goede aanbiedingen :) zeker bezoekje waard wat mij betreft. Ik ben in ieder geval goed geslaagd.



Ah goed te horen , wij gaan morgen ochtend ben benieuwd

Maddy_Paola

Berichten: 1340
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 20:37

lotte002 schreef:
Is er hier toevallig iemand naar de outlet geweest vandaag van JRS ?


Ja ben er geweest, wilde echt niet zoveel kopen maar dat is mislukt, ook nog spullen voor anderen die niet konden meegenomen, zaten echt wel goede kortingen op, maar je moet niet verwachten dingen voor een tientje mee te krijgen.
Het is natuurlijk gewoon een duurder merk dus ook helft van de prijs is nog best wat, hoorde iemand zeggen dat 'dit geen outlet prijzen zijn'. Maar goed dat is natuurlijk maar net of je weet wat t normaal kost :x

Annabel

Berichten: 4877
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 20:39

Ik ben ook geweest :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding