Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:Ik zweer echt bij de jodphurs met de stalen neus. Ander soort leer die het veel langer volhoud. Ik verzorg niks en banjer er al een jaar op rond. Zien er nog top uit. Ik werk er dagelijks op tussen de paarden dus ze worden wel intensief gebruikt.
Cchanny schreef:prugelpiet schreef:Ik zweer echt bij de jodphurs met de stalen neus. Ander soort leer die het veel langer volhoud. Ik verzorg niks en banjer er al een jaar op rond. Zien er nog top uit. Ik werk er dagelijks op tussen de paarden dus ze worden wel intensief gebruikt.
Ik krijg altijd hele vermoeide voeten en tenen door die verharde neus. Sinds ik klaar ben met mijn opleiding heb ik geen stalen/verharde neuzen meer gekocht.
prugelpiet schreef:Cchanny schreef:Ik krijg altijd hele vermoeide voeten en tenen door die verharde neus. Sinds ik klaar ben met mijn opleiding heb ik geen stalen/verharde neuzen meer gekocht.
Ik normaal ook, maar ik vind deze niet zoveel zwaarder als het normale model. Maar dat kan natuurlijk heel goed per persoon verschillen.
quintusgl schreef:Ik heb ook beide... telluride en terain.. moest ook wennen aan de tera8n maar uiteindelijk zijn het sloffen en heb ik alweer mn 3e paar.(1 met stalen neus en 2 zonder).
De joggingbroek woon ik in hahaha heerlijk. En de muile heb ik 3 x betaald met Black friday en 3x is de bestelling niet goed aangekomen bij ariat... toen we (ariat en ik) er uit waren waarom dat noet lukte, was mijn maat uitverkocht helaas....