Ariat liefhebbers gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 10:13

Hier nog een Ariat liefhebber.
Geen enkele ervaring met kleding van Ariat, maar wel een hele schoenen en laarzen collectie.
Loop eigenlijk de hele dag op Ariat, binnen, buiten, werk en natuurlijk bij en op het paard.
Ook erg benieuwd naar de black friday acties van dit jaar..

Josien_

Re: Ariat liefhebbers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 13:02

ik heb met de actie het ea besteld op ariat.com, helaas duurt het wel eventjes voordat het verzonden wordt.

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 13:14

Hier nog een super Ariat fan!

Al vele jaren de Ariat Telluride zip, stalschoenen,waar ik ook mee rij.
Ik doe zo'n 2 a 2,5 jaar met 1 paar! Heb ze net weer besteld bij Reinders ruitersport in Hoogeveen.
Zij hebben de Ariats schoenen altijd met korting, scheelt toch weer een paar tientjes

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:08

Heb een paar fatbaby’s besteld en vandaag gekregen, 102 euro ipv 150. Best mooie korting.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:27

Hier ook nog een paar fatbaby's besteld..
samen met sokken, een shirt en een blouse..
Helaas nog niet binnen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 16:21

Zit ook nog even te kijken.

Ariat laarzen zijn super, maar ik stap erin, rij en stap eruit, dus ze gaan lang mee en blijven mooi.

Ariat Telluride H2O wisselend. Vroeger gingen ze langer mee. Waren 149 volgens mij en echt leer. Daarna zijn ze ooit verandert en lijken ze een laagje erop te hebben?? Vanaf toen ook duurder en minder fijn.

Als je erin stapt zijn ze nieuw wel fijn en Ariat's lopen heerlijk. Wandelde er ook altijd km's op. Maar ik vind ze snel minder worden.
En sinds die vernieuwing zijn ze nooit meer een jaar mee gegaan, waar ik daarvoor wel 2, of 3 jaar er mee deed. Rijden ermee vond ik nooit fijn.

Had vorig jaar dames werkschoenen die heerlijk zaten en ook ietsje hoger waren. Toen die wat minder werden nog een nieuw zooltje erin.
Nu Horka stalschoenen met stalen neus. Geen liefde op het eerste gezicht en zitten minder fijn, maar ze wennen wel en blijven wel goed. Zijn geen leer volgens mij en kunnen wel wat hebben.

Maar ik wissel nu bij nattigheid wel naar kaplaarzen.

Ariat bovenkleding vind ik goede kwaliteit, maar heb nu al even niks meer. Hoef niet zo nodig met merknamenover mn hele mouw te lopen en andere kleding bevalt ook prima.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:20

Yes mijn blackfriday aankopen zijn ook binnen gekomen :D

Nieuwe "gewone" jodphurs van Ariat en deze Harpers. Ze zitten heerlijk.

Afbeelding

Krijg van mijn vriend nog de conditioner van ariat met kerst, in de hoop dat de schoenen het wat langer volhouden dan 1,5 jaar.
Want vind ze toch wel de fijnste en lekkerste schoenen hebben.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:41

Ik zweer echt bij de jodphurs met de stalen neus. Ander soort leer die het veel langer volhoud. Ik verzorg niks en banjer er al een jaar op rond. Zien er nog top uit. Ik werk er dagelijks op tussen de paarden dus ze worden wel intensief gebruikt.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 20:38

Ik ben ook heel blij met de harpers!

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:08

Hier helemaal blij met m’n black friday aankopen.
Heb op cybermonday ook nog gevoerde rubber laarzen gekocht. Die zijn met dit weer helemaal geweldig.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:21

prugelpiet schreef:
Ik zweer echt bij de jodphurs met de stalen neus. Ander soort leer die het veel langer volhoud. Ik verzorg niks en banjer er al een jaar op rond. Zien er nog top uit. Ik werk er dagelijks op tussen de paarden dus ze worden wel intensief gebruikt.

Ik krijg altijd hele vermoeide voeten en tenen door die verharde neus. Sinds ik klaar ben met mijn opleiding heb ik geen stalen/verharde neuzen meer gekocht.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:46

Cchanny schreef:
prugelpiet schreef:

Ik krijg altijd hele vermoeide voeten en tenen door die verharde neus. Sinds ik klaar ben met mijn opleiding heb ik geen stalen/verharde neuzen meer gekocht.

Ik normaal ook, maar ik vind deze niet zoveel zwaarder als het normale model. Maar dat kan natuurlijk heel goed per persoon verschillen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:56

Hier een paar fatbaby’s gekocht met de korting, waren 100 euro, toch een mooie korting!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 15:41

prugelpiet schreef:
Cchanny schreef:

Ik normaal ook, maar ik vind deze niet zoveel zwaarder als het normale model. Maar dat kan natuurlijk heel goed per persoon verschillen.

Thanks! Als deze nieuwe af zijn ga ik dan daar voor kijken :)

Schapenwol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 22:14

Ik ben ook fan van Ariat. Tellurides loop ik heel veel op. Ik vind het vooral zo fijn dat het ook echt wandelschoenen zijn. Ik heb ook een fijne winterjas van Ariat die al jaren mee gaat.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 22:23

Hier ook een fan van ariat

Jodphur, stalschoenen, rijlaarzen, winterschoenen, jassen, truien, trainingsshirts en zelfs een joggingpak

Schapenwol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 22:26

Wat voor trui heb je? Ik zie op hun site de Winter Quarter sweater die ik wel
leuk vind.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 23:12

Zelfde als de trainingsshirts maar dan in wintervariant...maar hoe die heet moet ik even opzoeken..

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 23:31

Ik heb nu de Outdoorlaarzen Wythburn H2O gekocht voor netjes :o zijn gewoon te mooi om te laten staan hihi

JosjeDZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:38

Hier 2 paar jodhpurs en rijlaarzen. Erg tevreden over. Ook een softshell rijbroek. Die heb ik ook al weer jaren en heb ik destijds tweedehands op marktplaats gekocht. Zou ook wel wat meer kleding ervan willen, maar ik vind het best prijzig.

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 19:10

Hier ook een fan, al jaren… maar… heeel eerlijk gezegd lijkt het alsof het loopcomfort niet meer is wat het vroeger was. Ik had ooit de Terrain, wat een heerlijke schoen! De windemere laars helemaal super! De Paddock Heritage moest ik inlopen, maar super! De westernlaars redelijk. Nu net de Telluride aangeschaft. Maar toch wel een beetje een deceptie: benauwd schoenklimaat (h2o) en niet zoveel demping in de hak als de Terrain. Ook de Mule heb ik in de Black Friday sale gekocht. Super schattig, maar die moet ik dus wel inlopen, zeg! En ook daar houdt de hakdemping niet over. Verder een joggingbroek gekocht, erg fijn.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 23:33

Ze hebben verschillende soorten zolen, dus daar kan idd wel verschil inzitten.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 17:46

Ik heb ook beide... telluride en terain.. moest ook wennen aan de tera8n maar uiteindelijk zijn het sloffen en heb ik alweer mn 3e paar.(1 met stalen neus en 2 zonder).
De joggingbroek woon ik in hahaha heerlijk. En de muile heb ik 3 x betaald met Black friday en 3x is de bestelling niet goed aangekomen bij ariat... toen we (ariat en ik) er uit waren waarom dat noet lukte, was mijn maat uitverkocht helaas....

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 21:58

quintusgl schreef:
Ik heb ook beide... telluride en terain.. moest ook wennen aan de tera8n maar uiteindelijk zijn het sloffen en heb ik alweer mn 3e paar.(1 met stalen neus en 2 zonder).
De joggingbroek woon ik in hahaha heerlijk. En de muile heb ik 3 x betaald met Black friday en 3x is de bestelling niet goed aangekomen bij ariat... toen we (ariat en ik) er uit waren waarom dat noet lukte, was mijn maat uitverkocht helaas....

O da’s balen van die Mule. Ze zijn wel erg schattig. Maar vallen vrij klein bij mij. Maar inmiddels flink ingelopen gaat het goed.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 13:30

Passen chaps goed op de tellurides?