hoefijzer schreef:Wat een leuk topic! Ik ben zelf tuigage maker en dit is ook voortgekomen uit de wens om iets bijzonders voor mijn paard te hebben zoals ruiters voor hun paarden hadden op schilderijen van de vorige eeuw. Ik vind dat de mode van de paardenwereld een wat vreemde afslag heeft genomen met glitters en lak, dus ik heb de afslag de andere kant uit genomen.Met mooie natuurlijke kleuren, organische vormen en/of historische versiering. Niet alleen veel chiquer, maar het benut ook beter de mogelijkheden die tuigleer bied.
Voor mij is dit overigens niet voor speciale gelegenheden maar voor gebruik elke dag en dat kan ik iedereen aanraden! Zelf ben ik niet zo van de kostuums, maar tegelijkertijd zie ik er dan misschien ook nooit als de standaard ruiter uit.
Mijn werk is verder heel breed, van historisch tot fantasy. Voor wie het leuk vind kan altijd op mijn instagram kijken voor meer foto's. Daar is binnenkort weer een pre-christmas sale met o.a. kruisfrontriemen die makkelijk met elk hoofdstel te combineren zijn.
[ [url=m/iHmbZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VZncVh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NYQ6nt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xhFjDg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/asSYj2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw! Dat is echt mooi