geen strakke neusriemen meer vanaf 2020

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:55

hoogendroog schreef:
Nee, maar ze zorgde er gewoon voor dat je net 119 punten haalde (hele oude puntentelling). En bij commentaar van mevrouw Turksma was je stil en luisterde je aandachtig... zo niet, dan was je er zeker van echt nooit meer een winstpunt te halen. En weer on topic.

Dus jij vindt dit geen emotionele chantage? En jij vindt dit verre van oneerlijk?

Ik vind het altijd prettig om te weten wie zulke dingen toejuichen, dan weet ik waar je staat zeg maar.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:56

chamion schreef:
Nu niet aangesloten bij een rij clubbie dus geen "verplichte" ringmeester maar ook daar ben ik echt niet bang om mijn bek open te trekken. MAAR dan moet ik wel gesteund worden door organisatie en jury. Anders kan ik nog zo hard bleren maar gebeurt er niks.

En uiteindelijk niet alleen door de organisatie en jury, maar door de hele paardenwereld. En daar blijven we zelf nog gigantisch in gebreke.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:57

Gini schreef:
chamion schreef:
Nu niet aangesloten bij een rij clubbie dus geen "verplichte" ringmeester maar ook daar ben ik echt niet bang om mijn bek open te trekken. MAAR dan moet ik wel gesteund worden door organisatie en jury. Anders kan ik nog zo hard bleren maar gebeurt er niks.

En uiteindelijk niet alleen door de organisatie en jury, maar door de hele paardenwereld. En daar blijven we zelf nog gigantisch in gebreke.

Klopt. Je zou wel een sanctie op moeten kunnen leggen.

germie

Re: geen strakke neusriemen meer vanaf 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 18:53

Als ik dit zo lees is er zelfs in 5 jaar al veel veranderd, ik kan me ringmeesters nog wel degelijk herinneren en ben het zelf ook wel geweest.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:45

hoogendroog schreef:
Malle1970, inderdaad vroeger hadden we "t.kke Turksma", die hield je wel met beide benen op grond.

Nou, die was soms ook wel zo lief om voor je proef vast even te melden wat ze graag anders wilde zien. Geweldig mens en ook op kampioenschappen controleerde ze altijd je spulletjes. En bij de prijsuitreiking meldde ze ook altijd dat het 'usance' was om in tenue te verschijnen. Heerlijk mens!