Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar: ik was vooral geïnteresseerd in de Lazy Mountain voor de steunblokken en het zekere gevoel wat dat zou geven. Ik had gedacht dat ze minder flexibel zouden zijn dan dat ze waren. De voorste blokken vond ik wel fijn, maar de cantle was voor mij te slap. Hij zat wel heerlijk, zoals op wolkjes. Maar ook met draven zat ik minder fijn, benen staken ook wat meer af en zadel ligt er ook iets meer bovenop. De Freemax sloot beter direct aan, meer close contact gevoel voor mijn idee, en ik zat er heerlijk in, steviger. Misschien dat ik persoonlijk toch meer de behoefte had aan dat gevoel van een boomzadel. De Freemax klopte gewoon. Al vond ik het ook wel lastig, de Lazy Mountain was al zo lang mijn droom voor wanneer ik eindelijk mijn eigen paard had
missanita84 schreef:even een schopje!
inmiddels ook een happy valley erbij gekocht,*arizona nut heb ik ook * erg blij mee
en zit verrassend stevig met mijn soms wegschietende monster![]()
vraagje voor de wat langere gebruikers, hoe zit het met het slijten van de vacht waar je op zit?
gaat dat hard of valt het mee.
en gaat het zeg maar klontjes vormen in het wol , eeuhh bedoel dat gedeelte waar je op zit.
Je moet eigenlijk zo borstelen dat er geen haartjes in de borstel blijven zitten. Je trekt de haartjes dus niet op maar 'fluft' ze een beetje op.