Dit is dus mijn marie nu
Nee zadelmaker gaf verder geen advies.
Misschien er dan niet op....wil zo graag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mnon1994 schreef:Als je bij cm een zadel koopt krijg je een maand bedenk tijd.
In die maand mag je je zadel terug brengen, en samen zoeken ze dan met je naar wat anders, lukt dit niet krijg je je aan koop bedrag terug.
Dit is mij verteld toen ik mijn zadel kocht.
Dus ik weet zeker dat ze het netjes gaan oplossen.
Kim_Asterix schreef:Bedanktben er zelf ook erg blij mee!
Ja het is een springzadel met vlakkere zit maar veel kniewrong. Heb ik wel nodig voor de afspringen ed bij de eventing haha.
Deze is nieuw rond de 2200/2300 maar ik heb hem tweedehands voor 1395.
wwillemijn schreef:Je kunt Tribal zo laten maken als je wilt, ook qua zit en wrongen.
wwillemijn schreef:Herman en Bert werken niet op woensdag. Je zou zelf even de planning kunnen bellen.
Ze lossen het echt netjes op! Heb zelf ook wat pech gehad, en is super opgelost.
Esaqar schreef:Ik vind het helemaal niet raar dat je zo vaak beld hoor... ze hadden je eerder terug moeten bellen.
liekec schreef:Esaqar schreef:Ik vind het helemaal niet raar dat je zo vaak beld hoor... ze hadden je eerder terug moeten bellen.
Inderdaad. Heb zelf deze week ook weer contact op moeten nemen en dat loopt ook erg moeizaam. Maar goed, liever slecht contact en een goed zadel dan andersom
Ik ga vrijdag langs om mijn nieuwe springzadel te laten controleren, dan koop ik die en kom ik binnenkort weer met paard en al om dat zadel aan te laten meten. Denk dat tegen die tijd mijn dressuurzadel ook wel weer mee kan. Weet iemand hoelang gebruikelijk is tussen de aanschaf en eerste controle? Was een tweedehandsje.
[ [url=m/eiLBtA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Remark schreef:liekec schreef:Inderdaad. Heb zelf deze week ook weer contact op moeten nemen en dat loopt ook erg moeizaam. Maar goed, liever slecht contact en een goed zadel dan andersom
Ik ga vrijdag langs om mijn nieuwe springzadel te laten controleren, dan koop ik die en kom ik binnenkort weer met paard en al om dat zadel aan te laten meten. Denk dat tegen die tijd mijn dressuurzadel ook wel weer mee kan. Weet iemand hoelang gebruikelijk is tussen de aanschaf en eerste controle? Was een tweedehandsje.
[ [url=m/eiLBtA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat zadel zier er echt super fijn uit zeg! Van welk merk is ie?