Sammie schreef:Ik vind 1150 erg veel geld voor een tweedehands. Ja tenzij ze nieuw 3000-4000 euro zijn. Maar bij deze., voor 100 meer heb je een nieuwe(er).
Maar prijzen Google je toch voor aankoop?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
little_birdy schreef:Voor zover ik begreep zeiden ze dat het zadel nieuw was, maar blijkt het nu uit 2001 te komen, dat klopt niet helemaal.Isab123 schreef:Hoi,
Ik heb vanmiddag een tweedehands zadel gekocht via een ruitersportzaak. Er werd verteld dat dit zadel weer ingeruild was na de koop. Nu kom ik er vanavond achter, na opzoeken van de betekenis van de cijfers onder het zweetblad, dat dit zadel uit mei 2001 komt. Ik heb het gevoel de volle mep betaald te hebben voor een zadel van 15 jaar oud. Hij ziet er overigens nog wel netjes uit. Wat is jullie mening en volgens jullie de waarde?
Alvast bedankt.
Wat is hier gelogen aan ? De vorige persoon heeft het zadel gekocht en daarna weer ingeruild op een andere.
De zadelmaker kan ook niet ruiken waar het zadel vandaan gekomen is?
dan had ts beter onderzoek moeten doen.
zadel is gewoon nieuw snap de commotie niet...
beatje schreef:Heel eventjes voor de nieuwe staat van het zadel.Potje schoensmeer doet wonderen.Als je goed poets en weer opwrijft kan je een oud zadel nieuw laten lijken.Je komt er pas achter als je een paar keer met een lichte broek heb gereden.Je broek ziet dan zwart je zadel lichter van kleur
Ik vraag me echt af wie er van hier nu echt bewust 1100 euro voor een 15 jarig zadel zou betalen.Ik geloof er eerlijk gezegd niks van.Dus ik zou me toch ook belazerd voelen.
KoudbloedKim schreef:little_birdy schreef:Voor zover ik begreep zeiden ze dat het zadel nieuw was, maar blijkt het nu uit 2001 te komen, dat klopt niet helemaal.
Wat is hier gelogen aan ? De vorige persoon heeft het zadel gekocht en daarna weer ingeruild op een andere.
De zadelmaker kan ook niet ruiken waar het zadel vandaan gekomen is?
dan had ts beter onderzoek moeten doen.
zadel is gewoon nieuw snap de commotie niet...
TS vertrouwde op de eerlijkheid van de ruitersportzaak, als ze had geweten dat deze zadels veel goedkoper worden aangeboden, had ze het waarschijnlijk niet daar gekocht.
Ik vind vertrouwen in deze maatschappij en deze tijd iets dat niet vaak meer voor komt en daarom ook erg jammer dat mensen daar dus op deze manier van profiteren.
KoudbloedKim schreef:Niet mee eens...
Er is tegen TS gelogen en dat vind ik niet kunnen.
Easy_Rider schreef:Mijn KN uit 2001 heeft ook ophangingen van Sprenger.
Een zadel kun je zwart maken met verf wat je bij de schoenhersteller koopt.
Alleen na een paar weken gaat het zwart er wel weer aff.