Laurievc schreef:Iemand een idee of er in België ook verdelers zijn?
Edit: of regio Noord-Brabant?
Omgeving Eindhoven; Ruyters voor Ruiters. Ben daar echt zo enorm fijn mee geholpen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Hij heeft met van die buigbare dingen z'n rug op meerdere plekken gemeten en overgetrokken op papier. Foto's gemaakt van de rug en de cm's en wensen erbij gezet op het formulier. Zoals de lengte van de zweetbladen liet hij in het boekje zien wat de mogelijkheden waren en qua vorm van de voorste boog in mijn geval voor het springzadel. Alles bij elkaar duurde best lang en kwam heel goed op mij over![]()
.
Belker schreef:Capriootje schreef:Hij heeft met van die buigbare dingen z'n rug op meerdere plekken gemeten en overgetrokken op papier. Foto's gemaakt van de rug en de cm's en wensen erbij gezet op het formulier. Zoals de lengte van de zweetbladen liet hij in het boekje zien wat de mogelijkheden waren en qua vorm van de voorste boog in mijn geval voor het springzadel. Alles bij elkaar duurde best lang en kwam heel goed op mij over![]()
.
Klinkt niet bijzonder. Zo doet Custom het ook.
Mijn eigen merkloze zadelmaker werkt ook op deze manier. Van mijn jonge merrie is er nu een naslagwerk waarin haar groei en verandering mooi te volgen is.
astridastrid schreef:Misschien wel interessant (ik had zelf geen idee), zo worden zadels met Infrarood aangepast: http://www.keithbryansaddlery.com/saddl ... ious-photo
(met pijltjes kun je verder)
Belker schreef:Rugwelving, vorm schoft, hoogte schoft wordt allemaal opgemeten en overgenomen op papier. Inclusief omvang buik in cm. Op deze manier monitor je de veranderingen.
bulck schreef:En als je dan kijkt naar bvb de wereldtop, Isabelle Werth, die rijdt simpel rond op een wintec![]()
, en dat sinds ik me dressuur herinner met haar. Dus is het niet allemaal wat hype? Ik ken mensen die amper hun nieuwe zadel hebben, en er start een nieuwe hype, en hop het wordt een nieuwe. En daardoor gaan die prijzen de lucht in vrees ik.
astridastrid schreef:Ik had inderdaad ook nog nooit van het merk gehoord hahaha. Maar ze hebben het druk zat volgnens mij dus die reclame niet nodig. Dacht ook altijd dat ik niet beter kon zitten dan op mijn huidige zadel maar wooooowwwww......... Opeens zat ik WEL goed. Dus laat maar banketstaaf met die hype, ik ben blij dat ik "er tegenaan" gelopen ben.