Seltje schreef:Ik ga dit topic even omhoog gooien, want ik zit nog steeds met 3 zadels die niet aan te passen zijn(maar wel ooit gepast hebben) , en ondertussen 8 'zadelpassers' langsgeweest, maar geen enkele met een voor mijn paard (en mij) goed passend zadel.
Dus iedereen die een zadelpasser kent met veel kennis, en die tot de grens België - Nederland komt (regio Antwerpen), gooi hieronder maar namen. Het probleem is vooral dat elk dressuurzadel naar voor blijft schuiven, paard is rondgeribt, staat achteraan iets hoger dan vooraan (ja 12j en nog steeds licht overbouwd), redelijk korte rug (maar ik pas gemakkelijk in een 17inch). Daarbovenop moet ik weinig kniewrong hebben, en gewoon zadels kunnen uittesten op bewegingsvrijheid.
Graag betaalbare consultaties, want als ik elke keer 150 euro moet betalen, en dan nog geen passend zadel heb, houdt het voor mij ook op.
Budget zadel: tot 2500€
Wat vervelend zeg!
In antwoord op je openingspost moest ik denken aan een Prestige. Het is natuurlijk niet zo dat het zo simpel is. Maar Prestige heeft een boom wat goed aan te passen is.
Wellicht kun je eens bellen met Willem van Wijk uit Barneveld (NL)? Gewoon om eens informatie in te winnen want wie weet kan hij je verder helpen?