Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Met een beetje verstand zie je zelf ook wel wat je op je paard z'n rug legt.
Onderzoek ligt ook deels bij de koper.
TS heeft de advertentie aangepast en het is nog niet goed. Nee, jullie gaan heel sneu even de hele berichten geschiedenis van TS naar boven halen. Het kan mij persoonlijk niet schelen wat TS zegt en of het klopt of niet maar die moeite ga ik me dus echt niet doen om haar hele bokt geschiedenis naar boven te halen.
Maar bon, dit denk ik er dus van. TS heeft netjes gehandeld door naar jullie te luisteren, wat mij betreft lijkt het zo opgelost. Ga ergens anders entertainment zoeken, jongens.
mamamier schreef:Het zadel is alleen nog geschikt als oefen materiaal voor zadelmakers cursus. Dat ziet ze nu zelf ook in want ze de advertentie aangepast. Dus niet als rijzadel en met dat doel wilde ze het mij verkopen.
mamamier schreef:Het zadel is alleen nog geschikt als oefen materiaal voor zadelmakers cursus. Dat ziet ze nu zelf ook in want ze de advertentie aangepast. Dus niet als rijzadel en met dat doel wilde ze het mij verkopen.
Liselot schreef:mamamier schreef:Het zadel is alleen nog geschikt als oefen materiaal voor zadelmakers cursus. Dat ziet ze nu zelf ook in want ze de advertentie aangepast. Dus niet als rijzadel en met dat doel wilde ze het mij verkopen.
En dat is dus je reinste onzin. Ook een zadelmarktzadel kan prima op je paard passen en dan kan je er gewoon mee rijden.
_San87_ schreef:Het is sowieso te groot voor de pony, zo op het eerste gezicht. Maar dat betekent niet dat het zadel niet geschikt gemaakt kan worden of kan zijn voor een ander paard.