Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperZodiaX schreef:Oh wauw FennaK,die kende ik idd nog niet! hoe duur is het om ze hier heen te krijgen?
SuperZodiaX schreef:De zandona's zijn zeker mooi maar toch ook weer neopreen gevoerd. ik heb van het weekend de equifit peesbeschermers gezien waar eerder in dit topic over gesproken is. Erg mooi, geen neopreen, soort traagschuim voering en ventilatie. Maar heel erg duur (200 euro voor een paar) dus ik ga nog even dubben.
annelinnie schreef:SuperZodiaX schreef:De zandona's zijn zeker mooi maar toch ook weer neopreen gevoerd. ik heb van het weekend de equifit peesbeschermers gezien waar eerder in dit topic over gesproken is. Erg mooi, geen neopreen, soort traagschuim voering en ventilatie. Maar heel erg duur (200 euro voor een paar) dus ik ga nog even dubben.
Correctie:geperforeerd neopreen. Clubgenoot heeft ze ook, verbazingwekkend hoe koel de benen eronder vandaan komen!
Chichika schreef:ik heb ze met bont . ben niet tevreden, zweet loopt er vanaf
annelinnie schreef:SuperZodiaX schreef:De zandona's zijn zeker mooi maar toch ook weer neopreen gevoerd. ik heb van het weekend de equifit peesbeschermers gezien waar eerder in dit topic over gesproken is. Erg mooi, geen neopreen, soort traagschuim voering en ventilatie. Maar heel erg duur (200 euro voor een paar) dus ik ga nog even dubben.
Correctie:geperforeerd neopreen. Clubgenoot heeft ze ook, verbazingwekkend hoe koel de benen eronder vandaan komen!
SuperZodiaX schreef:De PE misschien wat voor je? Hele fijne beschermers, mooi, luchtig, plaat erin en niet te duur