Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Xfjord schreef:romyYMCMB schreef:inplaats van commentaar op iemand anders te geven kan je ook gewoon ontopic gaan en over de loombandjes iets zeggen.
@paardenfann, blijkbaar vind romyYMCMB dat wel
had al wat over die bandjes gezegd
romyYMCMB schreef:inplaats van commentaar op iemand anders te geven kan je ook gewoon ontopic gaan en over de loombandjes iets zeggen.
@paardenfann, blijkbaar vind romyYMCMB dat wel
[/quote]
ariannexrich schreef:Ik kan echt wel tegen de waarheid hoor en ik weet heus wel dat ik te groot ben ik rij de toch niet op
.
HeartOfHorse schreef:romyYMCMB schreef:weet niet hoe jullie over dit gesprek denken maar ik geniet
Ik vind het erg kinderachtig en off-topic. Vecht dit lekker via pb uit ofzo.
On-topic: ik denk dat het best kan, als je de bandjes over de beschermers doet. Zou het zelf niet doen maar oke :p

HeartOfHorse schreef:romyYMCMB schreef:weet niet hoe jullie over dit gesprek denken maar ik geniet
Ik vind het erg kinderachtig en off-topic. Vecht dit lekker via pb uit ofzo.
On-topic: ik denk dat het best kan, als je de bandjes over de beschermers doet. Zou het zelf niet doen maar oke :p
faunty schreef:Vind je het leuk om iemand te kwetsen??
Poek schreef:*pakt popcorn erbij*
Dit topic wordt steeds leuker
Over die bandjes heb ik niet veel te zeggen, behalve dat het naar mijn idee niet heel veel kwaad kan.
En over op die shetlander zitten, tja, ik ben het eens met Romy. Eerst heel hard roepen dat je niet zo'n bandje om een paard zijn been kan doen, maar zelf wel op een shet gaan zitten terwijl je veel te groot bent. Ik zie dan liever die loombandjes om een paard's benen dan een te groot iemand op een shet.