Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
daarvoor op een euroriding daimant soft seat draaitafel gereden. Was ook prima zadel , maar merk dat de ainsley zachter zit hihi.. Ben zelf niet echt weg van keiffer.. Vind ze niet fijn zitten.. Heb op 4 totaal verschillende keiffers gereden, en allemaal niet zo prettig. Judith1601 schreef:Ik heb een ainsley popular dressuurzadel. Zit heerlijk als een huis!daarvoor op een euroriding daimant soft seat draaitafel gereden. Was ook prima zadel , maar merk dat de ainsley zachter zit hihi.. Ben zelf niet echt weg van keiffer.. Vind ze niet fijn zitten.. Heb op 4 totaal verschillende keiffers gereden, en allemaal niet zo prettig.

BeauWertz schreef:ik rij meestal mijn paard met een springzadel van bates australiä en ik gebruik een lemetex magic als dressuur zadel verder heb ik nog een custom made western zadel en een kieffer springzadel voor mn pony's, en met een beetje geluk krijg ik binnekort met een beetje geluk krijg ik mijn CWD 2GS springzadel en dan komt er ook een fatsoenlijk dressuur zadel...
Zjoukje schreef:BeauWertz schreef:ik rij meestal mijn paard met een springzadel van bates australiä en ik gebruik een lemetex magic als dressuur zadel verder heb ik nog een custom made western zadel en een kieffer springzadel voor mn pony's, en met een beetje geluk krijg ik binnekort met een beetje geluk krijg ik mijn CWD 2GS springzadel en dan komt er ook een fatsoenlijk dressuur zadel...
Ik vind de Lemetex juist wel heel fijn ook al is ie vrij hard, maar je hebt er geen gedrongen zit in. Ik lijk zo ongeveer de enige te zijn die dat vind haha
IkheetRuby schreef:Judith1601 schreef:Ik heb een ainsley popular dressuurzadel. Zit heerlijk als een huis!daarvoor op een euroriding daimant soft seat draaitafel gereden. Was ook prima zadel , maar merk dat de ainsley zachter zit hihi.. Ben zelf niet echt weg van keiffer.. Vind ze niet fijn zitten.. Heb op 4 totaal verschillende keiffers gereden, en allemaal niet zo prettig.
Kieffer is eerlijk gezegd ook niet mijn ding. Zowel de spring als dressuur zadels vind ik erg hard, is mijn tere kontje niet gewend
Ik zou eigenlijk nog even moeten wachten met het kopen van een nieuw zadel, de 4jarige die ik nu rij (half jr onder het zadel) heeft nog echt een kleuterlijfje. Grrr ik wil te veel